آخرین اخبارخراسان جنوبی

۴ اسفند؛جشن مردمی گلریزان به صورت مجازی در خراسان جنوبی برگزار می شود

 

نقش نیوز – خراسان جنوبی -رضابهنام :مسئول اجرای جشن مردمی گلریزان بیرجند گفت: سی اُمین گلریزان خراسان جنوبی ویژه تامین البسه دانش‌آموزان نیازمند روز چهارشنبه (۴ اسفند) به صورت مجازی در یکی از زورخانه های شهر بیرجند برگزار می شود.

«مهدی قمری »در نشست خبری اظهار کرد: جشن گلریزان از سال ۱۳۷۰ توسط زورخانه قدیمی امیرعرب بیرجند و هیئت ابوالفضلی با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند و خرید البسه برای آنان در آستانه عید نوروز برگزار می‌شود.

مسئول اجرای جشن مردمی گلریزان بیرجند ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال برای سومین سال متوالی سی اُمین جشن گلریزان خراسان جنوبی ویژه تامین البسه دانش‌آموزان نیازمند روز چهارشنبه ۴ اسفند ماه بدون حضور جمعیت مردمی و به صورت مجازی در یکی از زورخانه های شهر بیرجند برگزار خواهد شد.

وی افزود: امسال نیز جشن گلریزان به صورت زنده از طریق شبکه خاوران پخش می شود و مردم نیکوکار استان کمک‌های خود برای شرکت در این امر خداپسندانه را می توانند از طریق شماره حساب ۰۱۰۶۵۰۰۰۶۷۰۰۳ نزد بانک صادرات و شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۸۰۰۱۷۰۴۰ واریز کنند.

قمری در ادامه با بیان اینکه دانش آموزان جامعه هدف این مراسم با کمک آموزش و پرورش و کمیته امداد استان شناسایی و کمک‌های جمع‌آوری شده بین آن‌ها توزیع می‌شود، تصریح کرد: با توجه به نوسانات قیمت‌ها و گرانی های روز افزون امکان خرید نسبت به سال گذشته کاهش یافته که نیاز به حمایت مالی بیشتر مردم در این زمینه داریم

وی از کمک ۷۰۰ میلیون تومانی خیران در جشن گلریزان سال گذشته خبر داد و بیان کرد: بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ دست لباس نو از کمک‌های مردمی خریداری و در آستانه سال نو بین دانش‌آموزان محروم استان توزیع شد.

مسئول اجرای جشن مردمی گلریزان بیرجند متذکر شد: ارزش واقعی این لباس های خریداری شده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا