خراسان جنوبی

۳ هزار خودرو ناقض محدودیت‌های تردد ،اعمال قانون شدند

نقش نیوز- خراسان جنوبی-رضابهنام :شجاعی نسب – جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی ،از اعمال قانون سه هزار و ۱۵۶ خودرو ناقض محدودیت‌های تردد مصوب ستاد مقابله با کرونا، در سطح استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش نقش نیوز،سرهنگ حسن شجاعی نسب- جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور براساس مصوبات ستاد ملی کرونا طرح محدودیت و ممنوعیت تردد خودرویی از ۲۴ مردادماه در خراسان جنوبی آغاز شد که برای اجرای این طرح هزار و ۳۴۱ نیرو پلیس بکارگیری شده است.

وی از اعمال قانون هزار و ۹۳۰ خودرو ناقض محدودیت‌های تردد مصوب ستاد مقابله با کرونا، در سطح استان خبر داد و گفت: در شهرهای قرمز جریمه ۱۰ میلیون ریالی و شهرهای نارنجی نیز جریمه ۵ میلیون ریالی برای رانندگان متخلف صادر شده است.جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی ادامه داد: در اجرای این طرح هزار و ۹۱ خودرو پلاک غیر بومی در مبادی ورودی استان توسط پلیس متوقف و به استان‌های مبدا بازگردانده شدند.

شجاعی نسب با بیان اینکه در این مدت هزار و ۲۲۶ دستگاه خودرو به دلیل عدم رعایت مقررات منع تردد شبانه ستاد کرونا جریمه شدند، افزود: طرح محدودیت‌های ورود و خروج به شهر‌های نارنجی و قرمز و منع تردد شبانه کماکان تا زمانی که ستاد ملی کرونا اعلام کند ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا