استان هاخراسان جنوبیویژه

۳۰۶ پایگاه نذورات عید قربان مردم استان را جمع آوری می کند

خراسان جنوبی-رضا بهنام-«احمد رفیعی» از آمادگی کمیته امداد خراسان جنوبی و مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های نقدی و قربانی در طرح «نذر قربانی» به مناسبت عید سعید قربان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۲ هزار دام سبک و سنگین، همزمان با عید سعید قربان ذبح و گوشت آن بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه ۳۰۶ پایگاه، جمع آوری نذرها و گوشت قربانی مربوط به عید قربان در استان برپا خواهد شد، افزود: گوشت‌های قربانی و نذرهای نقدی جمع‌آوری‌شده در روز عید سعید قربان در اولین فرصت بین نیازمندان و ایتام این استان توزیع می‌شود.

وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا و اصول بهداشتی در تمامی قربانگاه‌ها، بیان کرد: ۶۲ قربانگاه در تمام شهرستان‌های استان دایر است و در همه این قربانگاه‌ها ناظران شبکه‌های دامپزشکی استان در جهت رعایت موارد بهداشتی قربانی ها با کمیته امداد همکاری می‌کنند.

وی با اشاره به تأکید کرد: دعوت از حاجیان سالیان گذشته، خیران، حامیان ایتام، موسسات خیریه برای مشارکت در طرح‌های عید قربان از اهم اقدامات کمیته امداد خراسان جنوبی در راستای جمع‌آوری هرچه بهتر نذورات مردم در عید قربان محسوب می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی در ادامه خاطر نشان کرد: مردم خراسان جنوبی سال گذشته چهار میلیارد و ۷۶۱ میلیون تومان در طرح جمع آوری و توزیع گوشت قربانی مشارکت کردند.

رفیعی گفت: هم استانی‌ها می‌توانند با شماره‌گیری از طریق تلفن همراه با کد دستوری #۱*۸۸۷۷*، یا واریز وجه به شماره کارت ۰۶۰۲- ۵۰۰۳- ۹۹۷۹- ۶۰۳۷، استفاده از اپلیکیشن‌های سنا، سکه، بله، ایوا، بام و تلفن گویای۰۹۶۸۸۷ و مراجعه به سایت امداد www. Emdad.ir کمک های نقدی و غیر نقدی خود را در روز عید سعید قربان به دست نیازمندان برسانند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا