استان هاخراسان جنوبیویژه

یک حوزه انتخابیه، وسیع تر از ۲۲ استان کشور

رضا بهنام- خراسان جنوبی- حجت الاسلام «مجید نصیرایی» در جمع مردم سه روستای کوهستانی چرمه، نوبهار و مصعبی از توابع شهرستان سرایان با اشاره به گستردگی حوزه اتنخابی خود اظهار کرد: با توجه به گستردگی حوزه انتخابیه «طبس، سرایان، بشرویه و فردوس»، پیگیری مشکلات و مطالبات باید بر اساس اولویت گذاری صورت گیرد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در پیگیری مطالبات مردم مبنا کار کارشناسی و استعداد منطقه است، ادامه داد: تمامی مشکلات و مطالبات مطرح شده در این نشست ها که مبنای کارشناسی داشته باشد بر اساس اولویت پیگیری خواهد شد.

وی به مشکلات ورزشی موجود در نقاط شهری و روستایی استان اشاره کرد و گفت: مدیریت در حوزه ورزش و جوانان منطقه نیاز به تلاش بیشتری دارد.

در سفر حجت الاسلام نصیرایی به روستاهای کوهپایه ای شهرستان که به همراه فرماندار و بخشدار انجام شد، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها به بیان مشکلات پرداختند.

پیگیری بحث اشتغال روستایی، تامین آب آشامیدنی، نبود زیرساخت اینترنتی، بهسازی راهها و تامین مسکن محرومان و جوانان، گرانی زمین در روستاها، احداث محله های دامداری کمبود زیرساخت های آموزشی و لایروبی قنوات از جمله مشکلات مطرح شده در این دیدار بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا