علمی و فناوری

گوشی جدید گوگل پیکسل مجهز به دوربین زیر نمایشگر خواهد بود

گوگل ممکن است به دنبال اضافه کردن دوربین های زیر نمایشگر به تلفن های پیکسل آینده خود باشد. این غول فناوری حق اختراع فناوری جدیدی را برای دوربین جلویی زیر نمایشگر به ثبت رسانده است که بریدگی سوراخ سوراخ را از روی صفحه حذف می کند.

و اجازه می دهد تا دوربین را در زیر صفحه نمایش در زمانی که از آن استفاده نمی کنید پنهان کنید و فضای بیشتری را برای مشاهده بدون وقفه در اختیار کاربران قرار دهد. معرفی این فناوری جدید به گوگل برتری نسبت به مدل های آیفون اپل می دهد. گوشی‌های تاشوی ممتاز سری Galaxy Z Fold سامسونگ در حال حاضر با دوربین‌های زیر نمایشگر (UDC) عرضه می‌شوند.

گوگل برای ثبت اختراع با عنوان “سیستم و دستگاه دوربین زیر نمایشگر” به اداره ثبت اختراع اروپا مراجعه کرده است. این پتنت ویژگی های جدیدی را برای صفحه نمایش گوشی های پیکسل نشان می دهد. این پتنت یک دوربین جلوی جدید زیر نمایشگر را انتشار می‌دهد که به گوگل اجازه می‌دهد دوربین را بدون بریدگی سوراخ یا بریدگی در زیر صفحه نمایش قرار دهد. این یک تجربه تمام صفحه بدون وقفه را برای کاربران ارائه می دهد.

گوشی جدید گوگل پیکسل مجهز به دوربین زیر نمایشگر خواهد بود

طبق درخواست ثبت اختراع گوگل، نمایشگر باید تابشی باشد و اجازه انتقال نور به دوربین را بدهد. نمایشگر تابشی باید یک یا چند قسمت داشته باشد که از طریق آن نور برای رسیدن به یک یا چند سنسور دوربین واقع در زیر پنل عبور می کند. طبق توضیحات، بخشی از صفحه نمایش که از طریق آن نور به سنسورهای دوربین منتقل می شود، به عنوان بخشی از نمایشگر تابش نور گوشی عمل می کند.

گوگل هیچ جزئیاتی در مورد استفاده از دوربین های جلویی زیر نمایشگر در دستگاه های پیکسل فاش نکرده است. فناوری ثبت اختراع فقط می تواند برای آزمایش استفاده شود و انتظار می رود قبل از انتشار نهایی تغییراتی در آن ایجاد شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا