آخرین اخبارعلمی و فناوری

گوشی جدید ناتینگ فون (2a) در راه بازار

این گوشی طراحی جالب و منحصربه‌فردی خواهد داشت.گوشی جدید ناتینگ فون (2a) رسماً در 5 مارس سال جاری میلادی (15 اسفند 1402) معرفی می‌شود. درحالی‌که به این تاریخ نزدیک می‌شویم، اطلاعات مختلفی ازجمله رنگ‌بندی‌های این دستگاه فاش شده است.

نوشته های مشابه

به گزارش Phone Arena، هفته پیش رندرهایی از ناتینگ فون (2a) لو رفته بود و حالا بازهم عکس‌هایی از ظاهر این دستگاه افشا شده است. قبلاً بسیاری از برندها گوشی‌های خود را در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌کردند. حالا به‌نظر می‌رسد ناتینگ هم به این سنت پایبند است و احتمالاً این گوشی جدید را در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌کند.

طراحی ظاهری ناتینگ فون (2a)

مانند رندرهای قبلی، طراحی منحصربه‌فرد دوربین‌ها نیز در این رندرهای جدید به‌چشم می‌خورد. ماژول دوربین این گوشی با سه LED گلیف احاطه شده است. این احتمال وجود دارد که این مدل برخلاف Phone (1) و Phone (2) از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نکند.

طراحی ظاهری ناتینگ فون (2a)
طراحی ظاهری ناتینگ فون (2a)

به نقل از دیجیاتو ، طبق عکس‌های حاضر، حاشیه‌های ناتینگ فون (2a) بسیار نازک و هماهنگ هستند، در حالی که این طراحی معمولاً در گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه نادیده گرفته می‌شود. علاوه‌براین، نسخه سفید دکمه‌های پاور و صدا را با رنگ متضاد مشکی نشان می‌دهد.

این دستگاه برای پردازش‌های خود از نسخه سفارشی تراشه مدیاتک با نام دایمنسیتی 7200 پرو استفاده خواهد کرد.هنوز قیمت این دستگاه به‌صورت رسمی مشخص نشده اما شایع شده است که با قیمت 349 یورو برای نسخه مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و 399 یورو برای مدل مجهز به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه عرضه می‌شود. بااین‌حال، هیچ‌کدام از این اطلاعات تأیید نشده و قیمت‌گذاری حدودی آن در ایالات‌متحده نیز نامشخص است.

بااین‌حال، تا زمان عرضه رسمی برخی از اطلاعات دیگر هم لو خواهد رفت. باید ببینیم که ناتینگ فون (2a) می‌تواند در بازار گوشی‌های اقتصادی با برندهای مشهور دیگر رقابت کند یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا