استان هاخراسان جنوبیویژه

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در قاین

خراسان جنوبی -رضا بهنام -سردار ناصر فرشید با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در راستای مبارزه با پدیده شوم و خانمان سوز مواد مخدر، مأموران انتظامی پاسگاه بیهود شهرستان قاین هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به 2 سواری پژو 405 مشکوک شدند و به رانندگان خودروها دستور ایست دادند.

وی بیان داشت: رانندگان خودرو با بی توجهی به فرمان ایست ماموران به سرعت از محل متواری شدند و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودروها متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی ادامه داد: در اين عمليات جان برکفان نیروی انتظامی ضمن دستگيري 4 قاچاقچی مواد مخدر و انهدام این باند، در بازرسی از خودروها بیش ا یک تن مواد مخدر شامل؛ 920 کیلوگرم حشیش و 140 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار فرشید تصریح کرد: از ابتدای سال جاری بالغ بر ۶ تن انواع مواد مخدر در شهرستان قاین کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۴ درصد رشد داشته است.

سردار فرشید تصریح کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور اجازه نخواهد داد که قاچاقچیان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه ای احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد پلیس با آنان ضربتی و قاطع خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا