آخرین اخبارعلمی و فناوری

کسب و کار گوشی هوآوی در مسیر پیشرفت است.

رئیس بخش کسب و کار مصرف کننده هوآوی گفته است که: قصد داریم کسب و کار گوشی های هوشمند هوآوی را دوباره راه اندازی کنیم.

ریچارد یو، رئیس تجارت مصرف کننده شرکت هوآوی، در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان شرکت در روز جمعه در شهر جنوبی دونگوان، گفت: کسب و کار گوشی هوآوی در مسیر پیشرفت است، و سهم هوآوی از سهم بازار گوشی های هوشمند داخلی در سه ماهه دوم 76.1 درصد رشد کرده است و در بخش گوشی های گران قیمت جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.

بر اساس تحقیقات Counterpoint، شرکت هوآوی 11.3 درصد از کل بازار چین را در سه ماهه دوم پس از پنج رقیب به رهبری ویوو و اپل در اختیار دارد. کانترپوینت پیشرفت زیاد هواوی را به سرگیری عرضه محصولات عادی پس از رفع کمبودها نسبت داد.

دلیل کاهش سهام شرکت هوآوی

محدودیت‌های ایالات متحده بر روی فناوری ساخت گوشی ها، هواوی را به تولید نسل آخر گوشی‌های 4G محدود کرد و باعث شد که سهم بازار گوشی‌های قدیمی آن هم در داخل و هم در خارج از کشور به شدت کاهش یابد. دولت های آمریکا و اروپا هوآوی را یک خطر امنیتی می دانند، اتهامی که این شرکت آن را رد می کند.

یو گفت: سیستم عامل داخلی هوآوی در چهار سال گذشته بر چالش‌های زیادی غلبه کرده است و اشاره کرد که اکنون 2.2 میلیون توسعه‌دهنده برای این سیستم وجود دارد.

ماه گذشته شرکت‌های تحقیقاتی به رویترز گفتند که انتظار دارند هواوی علی‌رغم محدودیت‌های ایالات متحده، تا پایان سال با تهیه تراشه‌های داخلی به تولید گوشی‌های هوشمند 5G بازگردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا