استان هاخراسان جنوبیویژه

کسب رتبه ۶ کشوری استان در کاهش سوانح جاده ای

رضا بهنام – خراسان جنوبی – «اسدالله جلال زاده» با بیان مطلب فوق اظهار کرد: متاسفانه در بحث های حمل و نقل جاده ای شاهد تصادفات و حوادث جاده ای هستیم و مشاهده می کنیم که تعداد بسیاری از هموطنان جان خود را در این حوادث از دست می دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با اشاره به هفته ایمنی و حمل و نقل گفت: این هفته فرصت خوبی است تا حساسیتی بین مسئولان ایجاد شود تا در خصوص کاهش و به حداقل رساندن حوادث جاده ای اقداماتی انجام دهند و مقام معظم رهبری نیز در این خصوص درخواست کرده اند تا این حوادث به حداقل برسد.

وی با بیان اینکه سوانح جاده ای به سه عامل وابسته است، افزود: این سه عامل شامل انسان، جاده و خودرو است و اگر ضعف ها را بپوشانیم و همواره گوشزد کنیم می توانیم این سوانح جاده ای را به حداقل برسانیم و جان انسان ها را نجات دهیم.

جلال زاده به شعار امسال هفته ایمنی حمل و نقل اشاره کرد و گفت: شعار امسال «به یاد آورید، حمایت کنید و اقدام نمایی» است و هدف از اجرای شعار این است که جلوی این سوانح جاده ای را بگیریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی بیان کرد: در سال گذشته تصادفات خراسان جنوبی رشد بسیاری داشته بود و امسال جلوی این رشد را گرفتیم و رو به کاهش یافته است و در بحث کاهش سوانح جاده ای خراسان جنوبی رتبه 30 در سال گذشته داشته که امسال به رتبه 6 رسیده است.

وی در پایان با بیان اینکه خراسان جنوبی توانست امسال رتبه دوم کشوری در زمینه شاخص های راهداری کسب کند، گفت: امیدواریم روزی داشته باشیم که هیچ گونه سوانح جاده ای و تصادفی را شاهد نباشیم و در این زمینه تلاش خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا