استان هاخراسان جنوبیویژه

کرامات شهدا به صورت جامع گردآوری شود

خراسان جنوبی- رضابهنام-آیت الله «سید علیرضا عبادی» ضمن تبریک عید سعید قربان و دهه امامت و ولایت اظهار کرد: خاطرات سوئی از عوامل یهود و آل سعود در این دوران ننگین حکومت کنونی عربستان در مکان امن الهی داریم که این مکان امن را ناامن کرده‌اند، از شهدای مکه معظمه گرفته تا شهدای منا و سقوط جرثقیل، تا امروزی که درب این موهبت الهی بر روی مشتاقان بسته شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: وقتی نااهلان بر سرکار آیند و ضمام امور را در دست بگیرند؛ همچون مسجد القصی که امروز به طور مستقیم در دست یهودیان است و مسلمانان از دور نگاه می‌کردند، بیت الله نیز از دست مسلمانان خارج شد و به طور غیر مستقیم توسط یهودیان کنترل می‌شود و امروز درب خانه خدا به دلیل بی تفاوتی ما بسته شد.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه در روایات بسیار به اهمیت مسئله حج اشاره شده است، افزود: در برخی روایات نیز خبر از تعطیلی مدت دار حج داده شده است، امروز این حجی که برخی مسلمان نماها به عنوان حج بجا می آورند شکلک است، به طوری که در روایتی از روایتی نیز از امام صادق (ع) است که می فرمایند: «حجّوا قبل أن لا تحجوا. قبل این یمنع البرجانیه» قدر حج را بدانید قبل از اینکه «برجانیه» مانع آن شود، حال «برجانیه» کیست و چیست تفاسیر زیادی است.

وی با بیان اینکه باید کرامات شهدا به طور جامع گردآوری شود، ادامه داد: خدمت به شهدا و خدمتگزاری به خانواده‌های شهدا بسیار قابل ارزش است که می‌توان با فرصت جویی از یک لحظه از آن بسیار جایگاه والایی گرفت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: اما انسان معمولاً از فرصت های خود استفاده نمی‌کند و زمانی که فرصت را از دست می‌دهد حسرتش را می‌خورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا