آخرین اخباربانک-بیمه-بورس

چگونگی پرداخت اقساط وام 5 میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون ؟

تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی مشتری بانک توسعه تعاون که برای خرید اقلام و کالاهای سرمایه‌های بخش تولید یا خدمات، کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند برای وام 5 میلیارد تومانی طرح «حاتم2» درخواست بدهند.

به گزارش نقش نیوز به نقل از رده، بانک توسعه تعاون وام 5 میلیارد تومانی را برای حمایت از تعاونی‌های تولید، مصرف و خدمات تبیین کرده است. این وام برای خرید، جایگزینی اقلام و کالاهای سرمایه‌ای، ماشین آلات و ادوات موردنیاز افراد فعال در صنعت و خدمات پرداخت می‌شود. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید سپرده قرض الحسنه داشته باشند. اعتبار شغلی ضمانت اصلی دریافت این تسهیلات است. سود این وام 23 درصد بوده و حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط نیز به 48 ماه می‌رسد. حداکثر فاصله بازپرداخت اقساط این تسهیلات سه ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط 160 میلیون و 257 هزار و 358 تومان است. کل سود تسهیلات، 2 میلیارد و 692 میلیون و 353 هزار و 171 تومان اعلام شده، همچنین جمع رقم وام و سود آن نیز به 7 میلیارد و 705 میلیون و 313 هزار و 171 تومان خواهد بود.

آشنایی با برخی از خدمات بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون با هدف تقویت بنیه تعاونی‌ها و گسترش خدمات آن‌ها فعالیت خود را آغاز کرد. اکنون این مجموعه انواع خدمات پولی و بانکی مجاز اعم از خدمات بانکی و الکترونیکی را ارائه می‌دهد.

تاکنون این بانک توانسته تندیس هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، جایزه مسئولیت اجتماعی، سومین آیین تجلیل از چهر‌ه‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور، نشان اجلاس سراسری انقلاب صنعتی چهارم در هزاره سوم و … را به دست آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا