آخرین اخبارصنعت-معدن-تجارت

چرا کفپوش وینیفلکس صرفه اقتصادی بالایی دارد؟ (مزیت‌ها)

 

کفپوش پی وی سی یکی از رایج ترین محصولاتی است که برای نوسازی کف سازه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول از متریال پلیمری با نام پلی وینیل کلراید که به اختصار pvc نام دارد ساخته شده است. نام دیگر آن کفپوشهای وینیل نیز می‌باشد. طرح و رنگ بسیار زیبایی دارند و میتوانند یک محیط لوکس و جذابی را بوجود آورند. همانطور که می‌دانید بخش کف در صورت آسیب دیدگی تاثیر منفی روی دکوراسیون محیط می‌گذارد.

بنابراین باید سرمایه گذاری خوبی جهت بازسازی آن داشته باشیم. یکی از برند های بسیار محبوب کفپوش های وینیفلکس هستند که آمار استفاده بسیار بالایی در پروژه های مختلف دارند. قیمت کفپوش وینیفلکس بر اساس معیارهای گوناگونی همچون طرح و ضخامت آن تعیین می‌شود. اما به عنوان کفپوشهای با صرفه اقتصادی بالا تلقی می‌شوند. در ادامه ضمن ذکر دلایل مرتبط با ارزان بودن این محصول به دیگر مزیت های آن نیز می‌پردازیم.

دلیل ارزان بودن قیمت کفپوش وینیفلکس یا کفپوش پی وی سی

قیمت کفپوش وینیفلکس به عنوان یک برند داخلی بسیار ارزان تر از دیگر کفپوش های پارکت لمینت و حتی پارکت های چوبی است. بنابراین افرادی که میخواهند یک پروژه نوسازی مناسب و با هزینه معقول داشته باشند بهتر است اولین انتخاب خود را کفپوش pvc در نظر بگیرند. در حال حاضر کفپوش هایی که از جنس چوب هستند یا مغزی چوب دارند به نسبت از قیمت بالاتری برخوردار هستند و در صورت افزایش مساحت شما را متحمل هزینه های بیشتر خواهند کرد.

ترکیبات پلیمری جزو تولیدات اصلی مجموعه های صنعتی مرتبط است و به دلیل وفور مواد اولیه براحتی ساخت آنها تکمیل می‌شود. البته قیمت کفپوش وینیفلکس یا کفپوش پی وی سی براساس نوع آن و اینکه از نوع رولی یا تایل باشند متغیر خواهد بود. اما در قیاس با نمونه های مذکور ارزانتر است.

ساخته شده به صورت تایل و رولی

مهمترین مزیت دیگری که کفپوش پی وی سی دارد این است که هم به شکل رولی و هم به صورت تایل طراحی و ساخته شدند. کفپوش های pvc رولی می‌توانند در محیط هایی که رطوبت به نسبت زیادی وجود دارد مانند آشپزخانه‌ها استفاده شوند. اما نمونه های تایل باید به صورت جزء به جزء و در کنار یکدیگر چسبانده شوند و در نهایت کفپوش یکپارچه و ایده آلی را ایجاد کنند. مراحل نصب این کفپوش‌ها نیز فوق العاده اهمیت دارد و باید از چسب های مخصوص استفاده شود.

البته این کفپوش‌ها در نمونه های پشت چسب دار نیز تولید می‌شوند که با برداشتن یک لایه در قسمت پشت کفپوش بدون چسب های صنعتی دیگر میتوان آنها را مستقیما در کف سازه چسباند. مراحل اجرا نیز باید با دقت بالایی انجام شود تا هیچ گونه انحراف یا عدم هماهنگی بوجود نیاید.

کفپوش پی وی سی با وزن سبک، عایق سرما و گرما

کفپوش پی وی سی در نمونه های رولی و تایل وزن بسیار پایینی دارند. بنابراین حمل آن‌ها تا محل پروژه به راحتی انجام می‌شود. یک کفپوش pvc سبک اگرچه ضخامت اندکی دارد اما به عنوان عایق سرما و گرما نیز هستند. یعنی اگر از سیستم های گرمایشی مختلف استفاده میکنید. شبکه های لوله کشی از قسمت کف عبور میکنند.

این کفپوش‌ها تا حدودی میتواند مانع گرم شدن کف سازه شوند و از انتقال گرما جلوگیری می‌کنند. بسیاری از لوله هایی که منتهی به شوفاژها می‌شوند غالبا از کف سازه عبور می‌کنند. بنابراین در چنین شرایطی انتخاب کفپوش پی وی سی انتخاب خوبی خواهد بود. همچنین میتوانند از اتلاف انرژی گرمایی نیز از قسمت کف سازه جلوگیری کنند و با محسور کردن گرما در داخل از سرد شدن محیط نیز جلوگیری کنند.

نظافت راحت

کفپوش پی وی سی ساخته شده از مواد پلیمری هستند که لکه پذیری پایینی دارند و آلودگی های محیط را به خود جذب نمی کنند. در نتیجه شما میتوانید در صورت لزوم این کفپوش‌ها را نظافت کنید. در مورد کفپوش های رولی عملیات کار بسیار سهل و آسان است زیرا هیچگونه درزی وجود ندارد. اما در ارتباط با کفپوش های pvc روند کار قدری پیچیده تر خواهد بود. بطوریکه شما نمیتوانید سطح کف را کاملا آب بگیرید و به شستشو بپردازید. بلکه تنها با یک دستمال نم دار میتوان آلودگی های چسبیده را جدا کرد.

استفاده از لاک pur بر روی کفپوش

لاک pur آخرین لایه ای است که بر روی کفپوش پی وی سی قرار می‌گیرد و می‌تواند یک سطح کاملا ضد خش و مقاوم را بوجود آورد. این لایه از پوشش دکوری که غالبا مانند الوارهای چوب است محافظت میکند و همیشه یک کفپوش زیبا، ضد خش و کاملا سالم را خواهید داشت. اصولا برای انواع کفپوش پارکت لمینت نیز از این لایه های محافظ استفاده می‌شود.

شرکت ویستا افرند عرضه کننده انواع کفپوش برای پروژه های نوسازی داخلی

کفپوش های مختلفی در شرکت ویستا افرند عرضه می‌شود که میتوان به کفپوش pvc ، کفپوش پارکت لمینت، کفپوش موکت، حتی کفپوش های سه بعدی اپوکسی نیز اشاره کرد. این محصولات هر کدام توسط برندهای معتبر طراحی و ساخته شده اند و از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند.

شما می‌توانید برای خرید ضمن مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت به آدرس https://vistaafrand.com با شماره تلفن های 88430356 | 88435876 – 021 هم تماس حاصل فرمائید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا