آخرین اخبار

پیش بینی ترافیک سنگین در آخر هفته

سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با مهر گفت: روز گذشته با توجه به آزادسازی تردد بین استانی نسبت به دو روز قبل ۱۱ درصد افزایش تردد را در محورهای بین شهری شاهد بودیم.

وی افزود: انتظار داریم پایان هفته هم ترددهای بین استانی بعد از توقف طرح فاصله گذاری افزایش پیدا کند و البته پلیس راهور هم تمهیدات لازم را برای کنترل این ترافیک اندیشیده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار داشت: انتظار افزایش حجم تردد ترافیک معابر بین شهری را داریم چرا که هفته آینده ماه رمضان شروع می‌شود و در یک بازه زمانی تردد ممنوع بوده است و طبیعی است که مردم برای آخر هفته بخواهند به سفر بروند.

اعلام دو شماره برای اطلاع از وضعیت راه‌ها

رحمانی تصریح کرد: دو شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ در اختیار شهروندان است تا قبل از سفرشان با این دو شماره تماس بگیرند و از وضعیت ترافیکی مطلع شوند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی معابر برون شهری خاطرنشان کرد: همانند روزهای قبل شاهد تردد سنگین و نیمه سنگین در ورودی کلان شهر تهران در آزادراه قزوین هستیم که این ترافیک از محدوده پایانه شهید کلانتری شروع و تا گرمدره پل فردیس پل کلارک ادامه می‌یابد و همچنین ترافیک در جاده مخصوص کرج- تهران نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خاتمه گفت: پلیس برای آخر هفته تمهیداتی از قبیل نظارت بر رفتار رانندگان، مرتفع نمودن گره‌های ترافیکی و گلوگاه‌ها و همچنین موضوعاتی که بتواند تسهیل در تردد کند، در نظر گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا