آخرین اخباراجتماعی

پیش‌بینی وضع آب و هوا در روزهای آینده

 سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز پنجشنبه -۳۰ فروردین- در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش نقش نیوز ، سازمان هواشناسی کشور برای امروز پنجشنبه -۳۰ فروردین- اعلام کرده است : در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود و شرق تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

همچنین طبق گزارش سازمان هواشناسی فردا جمعه – ۳۱ فروردین- در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب ، غرب ، بخش‌هایی از مرکز، استان‌های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی، شمال استان فارس و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

شنبه -اول اردیبهشت- در غرب سواحل دریای خزر استان اردبیل، شمال شرق آذربایجان شرقی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی شمال و شرق فارس شمال هرمزگان ارتفاعات کرمان مناطقی از اصفهان و یزد رگبار باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین یکشنبه – دوم اردیبهشت – بعد از ظهر با ورود سامانه بارشی از غرب به تدریج بارش در مناطقی از غرب شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی آغاز خواهد شد، همچنین یکشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی شمال فارس و ارتفاعات کرمان رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

بر اساس این گزارش، دوشنبه – سوم اردیبهشت- با تقویت سامانه بارش در نیمه غربی و مرکز کشور رگبار و رعد و برق وزش باد شدید و در ارتفاعات استان کرمان رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا