آخرین اخبارصنعت-معدن-تجارت

پوکه معدنی و ویژگی های آن

 

نوشته های مشابه

پوکه معدنی سنگی سبک و متخلخل است که جزء سنگ های آتش فشانی می باشد. پوکه معدنی متشکل از مواد مذاب آتش فشان و گاز حبس شده درون آن می باشد. میزان تخلخل سنگ های پوکه معدنی متفاوت است به همین دلیل کیفیت این سنگ ها به صورت مختلف می باشد به طوری که سنگ های با تخلخل بالاتر ، دارای کیفیت بالاتری هستند. پوکه معدنی به دلیل شرایطی که ساخته می شود ، دارای مقاومت بالایی می باشد. این سنگ ها به شکل طبیعی استخراج می شوند اما امروزه پوکه هایی به صورت صنعتی نیز به تولید می رسند که پوکه صنعتی نامیده می شود. از مواد تشکیل دهنده ی پوکه معدنی آلومینیوم ، آهن ، کلسیم، منیزم و سدیم می باشد و این سنگ به دلیل داشتن انواع مواد معدنی، مناسب برای رشد گیاهان است. پوکه معدنی در شهر های مختلف در کشورمان یافت می شود. یکی از انواع پوکه معدنی های با کیفیت ، پوکه معدنی قروه است که در شهر قروه واقع در کردستان یافت می شود. پوکه معدنی به دلیل مقاومت و تخلخل بالا، بسیار پر فروش است.

مرکز پوکه معدنی رضایی از مجموعه های فروش پوکه معدنی به صورت مستقیم می باشد و انواع پوکه معدنی را با مناسب ترین قیمت ارائه می کند. برای خرید پوکه معدنی به سایت پوکه معدنی رضایی مراجعه کنید و با همکاران ما تماس بگیرید.

فروش پوکه معدنی قروه

ویژگی های پوکه معدنی

  • عایق مناسب گرما و سرما و صدا

از جمله ویژگی های پوکه معدنی می توان به نقش عایق این سنگ اشاره کرد. پوکه معدنی به دلیل بافتی که دارد می تواند در مقابل ورود و خروج صدا عایق باشد. این سنگ معدنی در برابر سرما و گرام هم عایق است و در ساختمان ها می توان از آن استفاده نمود. استفاده از پوکه معدنی در مصالح برای ساخت ساختمان ها موجب جلوگیری از اتلاف انرژی خواهد شد.

  • غیر قابل احتراق

پوکه معدنی دارای مقاومت بالایی در مقابل حرارت تا 760 درجه سانتی گراد می باشد. بنابراین این سنگ بسیار مقاوم در مقابل حریق می باشد.

  • مقاوم در مقابل رطوبت

رطوبت یکی از موارد مهم در ساخت سازه ها می باشد و رطوبت می تواند موجب سستی سازه ها شود به همین دلیل استفاده از مصالحی که در مقابل رطوبت مقاوم هستند می تواند کمک کننده باشد. پوکه معدنی در مقابل رطوبت مقاومت بالایی دارد.

  • وزن سبک

پوکه معدنی ها به دلیل ساختار متخلخلی که دارند ، وزن سبکی داشته و به همین دلیل برای سازه ها برای کاهش وزن استفاده می شود. پوکه معدنی قروه در کنار وزن سبک ، استحکام بالایی دارد. در واقع از بهترین مزایایی که پوکه معدنی نسبت به مصالح دیگر دارد ، وزن سبک آن است که می توان گفت پوکه معدنی از سبک ترین سنگ ها می باشد.

  • داشتن مواد معدنی

پوکه معدنی به صورت طبیعی شکل گرفته و به همین دلیل دارای مواد معدنی زیادی می باشد.

  • استحکام بالا

پوکه معدنی استحکام بسیار بالایی دارد و همین موجب استفاده از پوکه معدنی در ساخت بسیاری از سازه ها شده است. گرچه پوکه معدنی قروه دارای بافت به ظاهر اسفنجی می باشد اما از استحکام بسیار خوبی برخوردار است.

  • جذب آب

پوکه معدنی ها تا حد زیادی آب را به خود جذب می کنند. در محیط هایی که کم آبی وجود دارد ، استفاده از پوکه معدنی می تواند بسیار کمک کننده باشد به طوری که در کشاورزی که مهم ترین فاکتور آب است ، استفاد از پوکه معدنی بسیار کاربردی می باشد.

فروش پوکه معدنی قروه

  • استفاده از پوکه معدنی در ساختمان سازی

یکی از کاربرد های پوکه معدنی استفاده از آن در ساختمان سازی و ساخت و ساز است. پوکه معدنی ها در مقایسه با مصالح دیگر مثل شن و ماسه دارای وزن کمتر بوده و درجه ی سختی بالاتری دارد همین فاکتور ها موجب شده که از این سنگ با ارزش استفاده ی زیادی در ساخت انواع سازه ها شود. پوکه معدنی در رنگ های مختلف مانند سفید ، زرد، سیاه ، خاکستری و…مشاهده می شود. ذرات پوکه معدنی شامل ذرات غبا ری تا ذرات با قطر بیشتر از 100 میلی متر می باشد و شما با توجه به استفاده ای که از پوکه معدنی دارید ، می توانید خرید پوکه معدنی را در اندازه های مورد نظر انجام دهید. پوکه معدنی از نظر اندازه در تنوع بالایی قرار دارد که شامل پوکه معدنی عدسی ، پوکه معدنی فندقی ، پوکه معدنی بادامی ، پوکه معدنی گردویی ، پوکه معدنی ماسه ای می باشد. از پوکه معدنی در کف سازی خیابا ن و اتوبان ها استفاده می شود. در محوطه سازی از پوکه معدنی می توان بهره برد. در ساختمان ها برای شیب بندی کف و سقف ساختمان ها از پوکه معدنی  استفاده می شود. همچنین برای تولید مصالح بتنی از پوکه معدنی  استفاده می شود. برای ساخت تونل ، سد و… نیز از پوکه معدنی استفاده می شود. هر یک از اندازه های پوکه معدنی دارای کاربرد های خاصی می باشد. همکاران ما شما را در خرید پوکه معدنی مناسب راهنمایی می کنند. پوکه معدنی قروه یکی از انواع پوکه معدنی است که در ساختمان سازی از آن بسیار استفاده می شود. پوکه معدنی قروه دارای کیفیت بالایی است. در این مجموعه ، فروش پوکه معدنی قروه نیز در نر گرفته شده است.

فروش پوکه معدنی قروه

پوکه معدنی در سراسر جهان و در محل آتش فشان یافت می شود. از سنگ های آتش فشانی در کشور ترکیه ، سوریه ، ایتالیا ایران ، روسیه ، آمریکا و شیلی بسیار زیاد است. در کشور ما نیز انواع گوناگون پوکه معدنی یافت می شود که یکی از انواع با کیفیت آن ، پوکه معدنی قروه است. فروش پوکه معدنی از طریق مرکز پوکه معدنی رضایی با مناسب ترین قیمت ارائه می شود. اگر می خواهید خرید پوکه معدنی با کیفیت و مرغوب را انجام دهید ، این مجموعه بهترین انتخاب خواهد بود. پوکه معدنی رضایی پخش مستقیم پوکه معدنی قروه و سایر پوکه معدنی ها را ارائه می کند و بهترین قیمت ها را در نظر گرفته است.

کاربرد پوکه معدنی

پوکه معدنی دارای کاربرد مختلفی است که بیش ترین استفاده از آن در بخش ساختمان سازی و کشاورزی می باشد. این سنگ معدنی به دلیل ویژگی هایی ساختاری که دارد مناسب برای استفاده های گوناگون است. پوکه معدنی ها دارای کاربرد هایی هستند که شاید بسیاری از افراد این کاربرد ها را ندانند. در ادامه به کاربرد های پوکه معدنی اشاره می کنیم:

فروش پوکه معدنی قروه

  • صنعت شیشه سازی
  • شیب دهی به ساختمان
  • مصالح بتونی صنعت پزشکی
  • سنگ پا و بهداشتی
  • تزئین باغچه
  • مواد معدنی مورد نیاز در کشاورزی
  • جذب آب در کشاورزی
  • تهیه برخی از فلزات
  • ساخت تونل ، سد و…

خرید پوکه معدنی قروه با قیمت ارزان

پوکه معدنی قروه از انواع با کیفیت ترین پوکه معدنی ها در کشورمان است که توسط مجموعه ی پوکه معدنی رضایی به فروش می رسد. پوکه معدنی ها از سنگ های بسیار با ارزش است که در صنایع مختلف از ان استفاده می شود. پوکه معدنی ها بسیار پر فروش هستند و قیمت مناسبی هم دارند. در صنعت ساختمان سازی استفاده ی زیادی را از پوکه معدنی مشاهده می کنیم. در صورت نیاز به خرید پوکه معدنی از طریق مجموعه ی پوکه معدنی رضایی می توانید خرید پوکه معدنی قروه را در مقدار مورد نظر تهیه نمایید.  این مجموعه فروش پوکه معدنی قروه با قیمت ارزان را ارائه می کند.

https://pokerezaei.com/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا