آخرین اخبارصنعت-معدن-تجارت

پمپ کارواش صنعتی

 

پمپ کارواش صنعتی، نوعی سیستم شوینده بسیار قدرت‌مند است که به‌منظور انواع نیازهای شستشوی سطوح، ادوات صنعتی و ریزقطعات، از آن استفاده می‌شود. فشار آب بالای انواع پمپ‌های کارواش صنعتی، موجب شده تا فرآیندهای لایه‌برداری و دفع توده‌های ضخیم از روی سطوح، با موفقیت انجام شود. این تجهیزات در انواع مختلفی تقسیم‌بندی م

ی‌شوند؛ اما به‌طور کلی بایستی بدانید که مهم‌ترین پارامترهایی که هنگام خرید پمپ‌های کارواش باید به آن توجه داشت، «دبی آب» و «میزان فشار پرتاب آب» خواهد بود.

انواع پمپ کارواش صنعتی

این‌گونه تجهیزات را می‌توان بر اساس پارامترهای مختلف زیر، مورد دسته‌بندی قرار داد:

  • میزان فشار: به دو گونه کم‌فشار (فشارهای کمتر از 110 bar) و پمپ‌های پرفشار (بیشتر از 110 bar) تقسیم می‌شوند.

  • نوع سوخت موتور: بر اساس نوع سوخت مصرفی موتور، این تجهیزات در دو گونه «الکتریکی» و «با مصرف سوخت‌های فسیلی» دسته‌بندی خواهند شد.

  • نوع برق مصرفی: تولید پمپ کارواش صنعتی الکتریکی، بر مبنای اتصال به منبع تغذیه برق تک‌فاز یا سه‌فاز صورت می‌پذیرد.

البته این تجهیزات باتوجه‌به تنوع قطعات و ساختار، از لحاظ وجوه دیگری نیز قابلیت دسته‌بندی دارند.

کاربردهای پمپ‌های کارواش صنعتی

به‌دلیل داشتن مزایای گسترده‌ای همچون: دوام بالا، قدرت کارکردی ویژه، قیمت اقتصادی، راحتی کار با این تجهیزات و …، پمپ کارواش دارای کاربردهای متعددی است. برخی از اصلی‌ترین کاربردهای این پمپ‌ها عبارت است از:

  • احداث یک مجموعه کارواش: برای راه‌اندازی یک کارواش شستشوی ماشین، شما حتما به یک یا چند سیستم کارواش صنعتی نیاز خواهید داشت. باتوجه‌به استفاده طولانی و مستمر از این تجهیزات در کارواش‌ها، پیشنهاد می‌شود سراغ پمپ‌های ویژه‌ای بروید که تحمل کارکرد طولانی‌تری را داشته باشند.

  • تمیزکاری نما با پمپ کارواش: نقاط مرتفع ساختمان‌ها را حتما باید با نصب کلایمر، داربست یا استفاده از طناب‌های ایمنی دوتایی، تمیز کرد؛ اما به‌لطف وجود این پمپ‌ها، حالا می‌توان آب را با فشار زیادی به سمت نقاط کثیف سطح نما هدایت کرد و آن‌ها را پاکسازی کرد.

  • شستشوی مبلمان‌ها و محوطه‌های عمومی: تمامی شهرها دارای سطوح و مبلمان‌های پارکی و غیرپارکی آلوده‌ای هستند. بی‌شک برای شستن آن‌ها، واترجت‌های کارواش بهترین گزینه ممکن محسوب می‌شوند.

  • تمیزکاری ماشین‌های سنگین و جنگی: جهت شستشوی انواع ماشین‌های سنگین مسافربری و باربری و همچنین تجهیزات جنگی، این پمپ‌ها دارای کاربردهای ویژه‌ای هستند.

  • شستشوی تجهیزات و ریزقطعات صنعتی: چه ماشین‌آلات بزرگ تولیدی و چه قطعه‌های ریز صنعتی را می‌توان با این‌گونه پمپ‌ها مورد شستشو قرار داد تا غبارزدایی حرفه‌ای شوند.

زدایش لجن شبکه‌های آب و فاضلاب، دیگر کاربرد این‌گونه واترجت‌های کارواشی به‌شمار می‌رود؛ چنان‌که با استفاده از آن‌ها و وارد آوردن فشار زیاد، مجراهایی که مملو از توده‌های لجن سفت شده‌اند، باز خواهند شد.

برترین مدل‌های پمپ کارواش

پمپ‌های کارواش در سراسر جهان، توسط سازندگان متعددی طراحی و تولید می‌شوند. بر اساس در نظر گرفتن کیفیت عالی و همچنین واردات راحت به کشور، از 3 مدل زیر می‌توان به‌عنوان برترین پمپ‌های صنعتی بازار ایران، در حال حاضر نام برد:

  • پمپ کارواش اینتر

  • برند بوش

  • پمپ کارواش برتولینی.

اما هر یک از مدل‌های فوق، دارای چه ویژگی‌های چشمگیری هستند؟

پمپ‌های برند بوش

این‌گونه تجهیزات برند بوش، از جمله پمپ‌های بسیار خاص و قدرت‌مند با حداکثر فشار 500 bar هستند. باتوجه‌به قدرت قابل‌توجه این سیستم‌ها، در آن از شیر فشارشکن ویژه‌ای استفاده شده است. به‌یاد داشته باشید که از این تجهیزات قدرت‌مند برای شستشوی سطح کشتی‌ها و همچنین محوطه‌های بزرگ مملو از فاضلاب، بهره گرفته می‌شود. شدت پرتاب آب پمپ‌های کارواش بوش، به‌گونه‌ای است که اگر 2 نفره استفاده نشوند، می‌توانند فردی را که پمپ را به دست گرفته است، چندین متر پرتاب کنند!

پمپ کارواش اینتر

غالبا فشار در نظر گرفته شده برای انواع محصولات شرکت معتبر اینتر ایتالیا، بین 98 الی 500 بار است؛ بنابراین تنوع استفاده بالایی دارند. توجه داشته باشید که غالبا محصولات شرکت اینتر، زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به فشار خروجی آب زیادی، احتیاج باشد. پمپ کارواش اینتر، دارای ظاهری شیک است و باتوجه‌به دریافت جایزه استاندارد سیستم مدیریتی برتر ایتالیا، کاملا واضح است که کیفیت کم‌نظیری را ارائه دهد.

ضمنا تکنولوژی پیشرفته‌ای نیز برای ساخت این تجهیزات، به‌کار رفته است. به‌طور کلی میزان لرزش کم، راحتی کار با این ادوات، ماندگاری قابل‌توجه و …، همگی از دیگر مزایای این پمپ‌ها محسوب می‌شوند.

پمپ‌های کارواش صنعتی برتولینی

اصلی‌ترین ویژگی انواع پمپ کارواش برتولینی، قابلیت ساخت آن‌ها در فشارهای کاری مختلف و مقدار آب‌دهی متفاوت است؛ به‌طوری‌که در طراحی‌ها، فشارهای خروجی آب این تجهیزات از 110 الی 1000 bar در نظر گرفته می‌شود. به‌لطف موجودی بالای قطعات این برند در بازار ایران، برای تعمیر پمپ‌های کارواش برتولینی با هیچ مشکلی روبه‌رو نخواهید شد؛ اگرچه که به‌صورت عادی، این تجهیزات از عمر کارکردی بسیار بالایی برخوردار هستند و در مدت فعالیت خود، کمترین میزان لرزش را خواهند داشت.

خرید بهترین پمپ کارواش از تولیدکنندگان برتر

شرکت بازرگانی آب نیرو به‌عنوان یکی از حرفه‌ای‌ترین مجموعه‌های ارائه‌دهنده تجهیزات صنعتی مرتبط با آب، همواره به عرضه طیف عظیمی از محصولات صنعتی نظیر: پمپ‌های کارواش، گیربکس صنعتی، کف‌پاش، نازل مه پاش، کمپرسور باد، کلیه تجهیزات آبیاری، دیزل ژنراتور، پمپ لجن کش، پمپ آبرسانی و ده‌ها محصول دیگر می‌پردازد. کسب رضایت حداکثری مشتریان، همواره نشان از کیفیت بالای تولید و ساختار مقاوم تجهیزات تولیدی مجموعه آب نیرو دارد. به‌منظور کسب اطلاع از شرایط قیمت و خرید انواع پمپ‌های کارواش و سایر محصولات، می‌توانید با کارشناسان این شرکت معتبر تماس حاصل کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا