آخرین اخبارخراسان جنوبی

از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت؛پرداخت یک میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد بشرویه

 

رئیس کمیته امداد بشرویه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیارد و ۹۲۳ میلیون تومان تسهیلات در زمینه های مختلفی از جمله درمانی، فرهنگی، اشتغال زایی، مسکن و دانشجویی به مددجویان کمیته امداد بشرویه توسط صندوق امداد ولایت پرداخت شده است.

نسرین سیروسی-«حسن حلوانی» اظهار داشت: یکی از اهداف مهم صندوق امداد ولایت پرداختن به بحث اشتغال زایی و کارآفرینی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد است.

رئیس کمیته امداد بشرویه ادامه داد: این صندوق با مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال 1395 تاسیس و صرفا فعالیت آن پرداخت تسهیلات کاملا قرض الحسنه بدون کارمزد بوده و از هرگونه فعالیت اقتصادی دیگر مبرا است‌.

وی در ادامه بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ یک میلیارد و 923 میلیون تومان تسهیلات بانکی بدون کارمزد به مددجویان این نهاد در شهرستان بشرویه پرداخت شده است که با این اقدام تعداد 204 خانوار از تسهیلات این صندوق بهره مند شده اند.

حلوانی گفت: یک از سیاست های این نهاد ترویج و تقویت فرهنگ قرض الحسنه و جذب سپرده‌های خیران بوده لذا از تمامی خیران و مردم شهرستان درخواست داریم تا با مراجعه به صندوق امداد ولایت مستقر در کمیته امداد نسبت به افتتاح حساب و سپرده گذاری در جهت رفع مشکلات مددجویان اقدام و از اجر معنوی و اخروی آن بهره مند شوند.

رئیس کمیته امداد بشرویه به تسهیلات کارگشایی اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون به تعداد 81 نفر اعتباری بالغ بر 548 میلیون تومان در این زمینه توسط صندوق امداد ولایت پرداخت شده است.

وی در خصوص تسهیلات اشتغالزایی نیز عنوان کرد: صندوق امداد ولایت در جهت اشتغالزایی به تعداد 22 نفر تسهیلاتی بالغ بر 412 میلیون تومان در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت کرده است.

حلوانی ادامه داد: در زمینه تسهیلات اجاره، احداث و تعمیرات مسکن نیز به تعداد 88 نفر نفر از مددجویان این نهاد حمایتی در بشرویه اعتباری بالغ بر 819 میلیون تومان توسط این صندوق پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد بشرویه با بیان اینکه 59 میلیون تومان تسهیلات فرهنگی و دانشجویی به تعداد هفت نفر پرداخت شده است، گفت: پرداخت تسهیلات درمانی به تعداد 6 نفر به مبلغ 85 میلیون تومان توسط صندوق امداد ولایت نیز اجرا شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا