آخرین اخباراقتصادی

٣٠ هزار نقطه خطر آفرین شبکه برق در کشور ایمن می‌شود

مدیرکل دفتر مهندسی و راهبری شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: امروز ٣٠ هزار نقطه خطرآفرین شبکه برق در کشور ایمن‌سازی می‌شود.

نوشته های مشابه

به گزارش  نقش نیوز، «مسعود صادقی» روز چهارشنبه در مانور تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع   در کشور افزود: امروز ۶ هزار نیروی عملیاتی در قالب یک‌هزار و ۵۰۰ گروه اجرایی، ۳۰ هزار نقطه خطرآفرین شبکه  را برطرف خواهند کرد.
وی ادامه‌داد: برخی نقاط شبکه برق در اثر فرسودگی خطر آفرین می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به باز بودن دریچه‌های تابلوی برق، حریم شبکه و انحراف پایه ها برق اشاره کرد.
این مقام مسوول گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، کانون‌های خطر در کشور شناسایی شده است که امروز برطرف می شود.

«غلامعلی رخشانی مهر» معاون هماهنگی توزیع توانیر نیز در این مراسم اجرای مانور فراگیر و جهادی تعمیرات و بهینه‌سازی شبکه توزیع، افزود: شبکه توزیع برق در زمستان امسال از پایداری بیشتری نسبت به سنوات گذشته برخوردار بود که با همت تلاشگران شرکت‌های توزیع و با وجود بارندگی و بارش سنگین برف به ویژه در مناطق غربی کشور حاصل شده است.
وی با تاکید بر لزوم آمادگی شرکت‌های توزیع برای عبور از پیک تابستان ۱۴۰۱، از این شرکت‌ها خواست به اقدام‌های خود به‌ویژه در زمینه نصب کنتورهای هوشمند که کمک شایانی به کنترل بار و برنامه‌های پاسخگویی بار می کند، سرعت دهند و برنامه‌های تدارک دیده شده را زودتر از دستور کار پیش بینی شده، به مرحله اجرا بگذارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا