آخرین اخبارعلمی و فناوری

ویژگی‌های سری گلکسی S24  فاش شد

سامسونگ ظاهراً فایل‌هایی را برای آموزش کارمندان خود پیرامون ویژگی‌های سری گلکسی S24 تهیه کرده که حالا فاش شده است.

به گزارش نقش نیوز ، تا معرفی رسمی سری گلکسی S24 در چهارشنبه همین هفته زمان زیادی باقی نمانده است. اما گزارش‌ها درباره این خانواده هنوز ادامه دارد و پس از انتشار تصاویر تبلیغاتی روز گذشته، حالا تصاویری دیگری لو رفته است که ظاهراً برای آموزش کارمندان فروشگاه‌های سامسونگ تهیه شده و به قابلیت‌های جذابی در این گوشی‌ها اشاره می‌کند.

به نقل از دیجیاتو، یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی ایکس به‌ نام Harshit66250605 تصاویری را افشا کرده است که به قابلیت‌های گیمینگ، نمایشگر، ویژگی زوم فضایی و رنگ‌های سری گلکسی اس 24 می‌پردازد. در این فایل‌ها گفته شده است که دوربین گلکسی S24 اولترا می‌تواند زوم 2، 3، 5 و 10 برابری داشته باشد. این گوشی با استفاده از هوش مصنوعی پردازش‌هایی را در تصاویر زوم انجام می‌دهد تا کیفیت آن‌ها را بالا ببرد.

در بخش گیمینگ گفته شده است که این خانواده از تراشه اگزینوس 2400 یا اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده می‌کند. این تراشه‌ها ظاهراً از محفظه بخاری برای خنک‌سازی استفاده می‌کنند که اندازه آن 1.9 برابر بزرگ‌تر شده است. این گوشی‌ها همچنین برای ورودی‌های لمسی 12 درصد سرعت پاسخ‌گویی بالاتری خواهند داشت.

در بخش صفحه‌نمایش، گلکسی اس 24، اس 24 پلاس و اس 24 اولترا به‌ترتیب نمایشگر 6.1، 6.7 و 6.8 اینچی خواهند داشت که تا 48 درصد روشنایی ارائه می‌دهند. حداکثر روشنایی این خانواده به 2600 نیت می‌رسد.

درنهایت خانواده گلکسی S24 در رنگ‌های مشکی، بنفش، خاکستری و زرد عرضه می‌شود. رنگ اصلی گلکسی S24 اولترا خاکستری تیتانیومی، رنگ اصلی گلکسی S24 پلاس بنفش کبالت و رنگ اصلی گلکسی S24 زرد کهربایی خواهد بود.

افشای تصاویر زنده جدید از گلکسی S24 اولترا

افزون‌براین، دو تصویر زنده جدید از گلکسی اس ۲۴ اولترا در سطح اینترنت لو رفته است که پشت و کناره این گوشی را نشان می‌دهد. مشخصات کامل و قیمت این خانواده پیش‌تر در گزارشی افشا شده بود.

چهارشنبه شب ساعت 21:30 به وقت ایران با دیجیاتو همراه باشید؛ چرا که مثل هر سال این رویداد را برای شما پوشش خواهیم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا