آخرین اخباراجتماعی

ویزای 482 استرالیا و هرآنچه که باید از آن بدانید

 

همان‌طور که می‌دانید، اداره مهاجرت و دولت استرالیا برای انتخاب افراد واجد شرایط از میان متقاضیان ورود به این کشور، مسیرهای مختلفی را طراحی و پیاده سازی کرده‌اند. اگر شما هم می‌خواهید اقامت مقصد بیان شده را به دست آورید، باید بسته به هدف نهایی خود سراغ استفاده از ساب کلاسی مناسب بروید.

از آنجایی که در حال حاضر مسیر کاری رونق بسیار بیشتری دارد، در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با ویزای 482 استرالیا از این دسته بندی آشنا نماییم.

در ادامه این مقاله بخش‌هایی را مشاهده خواهید کرد که در آنها به‌روزترین اطلاعات را پیرامون ماهیت اصلی این برنامه، شرایط، مدارک مورد نیاز، هزینه‌ها، گام‌هایی که باید برای گرفتن این مجوز طی نمایید و مسائلی از این قبیل قرار داده‌ایم؛ پس با ما همراه باشید.

ویزای 482 استرالیا

یکی از روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید اقامت موقت کشور مورد بحث را به دست آورید، ویزای 482 استرالیا به حساب می‌رود. آن دسته از افرادی که می‌خواهند برای اشتغال وارد منطقه بیان شده شوند می‌توانند با استفاده از این مسیر و داشتن شرایطی خاص به اهدافشان دست یابند.

اداره مهاجرت برای آن که به کارفرماها این امکان را بدهند تا نیروی کار مورد نیاز خود را تامین نمایند، این مسیر را راه اندازی کرده است. ویزای 482 استرالیا از سال 2018 وارد چرخه شده و جایگزین ساب کلاس 457 می‌باشد.

اگر مهارت‌های کافی و ضروری برای پرکردن موقعیت شغلی‌ای را دارید که کارفرما نمی‌تواند نیروی مناسب آن را از داخل کشور بیابد، به سراغ مسیر ایده آلی آمده‌اید. مجوز اقامتی مورد بحث دارای انواع مختلفی است که در بخش بعدی به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

انواع ویزای 482 استرالیا

اگر بتوانید نیاز کارفرمایی استرالیایی را برای تکمیل نیروی مورد نیازش در یکی از حرفه‌های موجود در لیست مشاغل رفع کنید، شانس آن را خواهید داشت تا از ویزای بیان شده استفاده نمایید. آن دسته از افرادی که می‌خواهند این مسیر را طی نمایند، باید بدانند که انواع مختلفی از این مجوز وجود دارد. دسته بندی مورد بحث طبق مدت زمان مجاز به حضور صورت می‌پذیرد.

اگر بخواهیم کمی شفاف‌تر در مورد این مسئله صحبت کنیم باید بگوییم ویزای 482 استرالیا به سه نوع میان مدت، کوتاه مدت و قراردادی تقسیم بندی می‌شود. افرادی که در گرفتن تایپ اول مجوز بیان شده موفق می‌شوند، برای 4 سال مجاز به حضور در مقصد مد نظر خود هستند.

آیا می‌خواهید برای زمان اندکی مشغول به کار شوید؟ پس باید سراغ نوع دوم بروید که به شما اجازه اشتغال برای 2 تا 4 سال را می‌دهد. اشخاصی که می‌خواهند تنها به مدت زمان اعتبار قرار داد شغلی‌شان در استرالیا باشند، باید برای گرفتن نوع آخر درخواست خود را به ثبت برسانند.

شرایط ویزای 482 استرالیا

آیا پس از مطالعه بخش‌های فوق قصد دارید تا با استفاده از ویزای 482 استرالیا اقامت این کشور را به دست آورید؟ در این صورت توصیه می‌کنیم با شرایط ضروری برای آن آشنایی پیدا کنید و پس از فراهم کردن بستر مورد نیاز وارد عمل شوید. زمانی می‌توانید از این مجوز اقامتی استفاده نمایید که جاب آفر معتبری داشته باشید. پیشنهادی قابل قبول خواهد بود که در ازای فعالیت، فرد متخصص حقوقی بالاتر از حداقل دستمزد بگیرد و رقم نهایی متناسب با نرخ بازار کاری استرالیا باشد.

تنها برای اشتغال در حرفه‌ای می‌توانید از ویزای 482 استرالیا استفاده کنید که نام آن در لیست مشاغل مورد نیاز ذکر شده باشد. داشتن تسلط به زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط در محیط شغلی و انجام امور روزمره، سابقه کاری قابل قبول و توانایی‌های حرفه‌ای مورد تایید سازمان ارزیاب را می‌توان به عنوان اصلی‌ترین شرایط مطرح برای مجوز اقامتی مورد بحث به حساب آورد.

مدارک مورد نیاز برای ویزای 482 استرالیا

برای آن که بتوانید مجوز اقامتی مورد بحث را بگیرید، باید ابتدا فرم‌های از پیش تعیین شده‌ای را تکمیل نمایید. در مرحله بعدی زمان آن می‌رسد تا هزینه‌های بررسی درخواست را پرداخت کرده و رسیدها را نزد خود نگهدارید.

پاسپورت و این گونه مدارک برای اهراز هویت، اسسمنت مثبت از سازمان ارزیاب مربوطه، گواهی عدم سوء پیشینه، نتیجه تست پزشکی و مدرک زبان معتبر را می‌توان به عنوان اصلی‌ترین داکیومنت‌هایی به حساب آورد که افراد باید برای گرفتن ویزای 482 استرالیا ارسال نماید.

آن دسته از افرادی که می‌خواهند داده‌های به‌روزتری پیرامون این موضوع به دست آورند، می‌توانند به سایت اداره مهاجرت این کشور و صفحه اختصاصی مجوز اقامتی مورد بحث مراجعه کنند.

چگونه ویزای 482 استرالیا را بگیریم؟

برای آن که ویزای 482 استرالیا را دریافت کنید، باید مسیر تقریباً مشخصی را پشت سر بگذارید. در مرحله اول سری به لیست مشاغل مورد نیاز بزنید تا حرفه خود را در آن بیابید؛ زیرا در غیر این صورت کلاً مجاز به اقدام برای مجوز مورد بحث نیستید. سپس زمان آن می‌رسد تا به دنبال یافتن کارفرمایی بگردید که به فردی با مهارت‌هایتان نیاز داشته باشد.

در مرحله بعدی نوبت آن است تا اسسمنت مثبتی از سازمان ارزیاب مربوطه به دست آورید تا اثبات کنید مهارت‌های ضروری را برای ایفای نقش در موقعیت مد نظر دارید. حال زمان جمع آوری مدارک برای نشان دادن واجد شرایط بودنتان است. پس از انجام اقدامات بیان شده و پرداخت هزینه‌های بررسی پرونده زمان ثبت نهایی درخواست و منتظر ماندن برای دریافت پاسخ می‌رسد.

ویزای 482 استرالیا چه مزایایی را برای ما خواهد داشت؟

کسانی که به دنبال داشتن درآمدی قابل قبول و متناسب با توانایی‌هایشان هستند، می‌توانند با استفاده از ویزای 482 استرالیا به اهداف خود دست یابند. مشخص بودن میزان درآمد و موقعیتی که باید در آن به فعالیت بپردازید، باعث می‌شود تا دید کلی‌ای نسبت به شرایطی داشته باشید که پس از ورود در انتظارتان است.

به همراه بردن اعضای خانواده، فراهم کردن پیش نیازهای داشتن اقامت بلندمدت‌تر و استفاده از سایر مجوزهای موجود را می‌توان به عنوان اصلی‌ترین مزیت‌های در دسترس به حساب آورد. تقریباً برای ویزای 482 استرالیا محدودیت سنی خاصی در نظر گرفته نشده است.

برای گرفتن ویزای 482 استرالیا جقدر باید هزینه کنیم؟

دولت برای آن که بتواند هزینه‌های بررسی پرونده‌ها را پوشش دهد، مبالغی را از متقاضیان دریافت می‌کند. متقاضی اصلی برای خود و هر یک از همراهانش ملزم می‌باشد تا رقمی از پیش تعیین شده را قبل از ثبت درخواست پرداخت کند و رسید مربوط به آن را همراه سایر اسناد و مدارک ارسال نماید.

آخرین رقمی که برای انواع کوتاه مدت، میان مدت و قرار دادی ویزای 482 استرالیا اعلام شده به ترتیب 1455، 3035 و 3035 دلار تعیین شده است.

بسته به تعداد همراهی که قصد دارید به عنوان زیر مجموعه‌های خود معرفی کنید، باید 1455 دلار دیگر نیز به مبالغ بیان شده اضافه نمایید (در قبال هر یک از افراد). شاید پس از مطالعه این بخش بیندیشید که اعداد بیان شده حداکثر هزینه‌هایی هستند که باید برای مهاجرت از طریق ویزای 482 استرالیا پرداخت کنید؛ اما نیم نگاهی هم به مخارج جانبی داشته باشید.

در این صورت توصیه می‌کنیم به سراغ استفاده از خدمات سازمان‌های مهاجرتی معتبر و شناخته شده، مانند سلکت ویزا بروید. این مجموعه با بهره گیری از کادری مجرب و وکیل رسمی سازمان مارا ، سابقه درخشانی داشته و پرونده‌های بسیاری را با موفقیت به نتیجه رسانده است. تنها کاری که برای دریافت مشاوره رایگان باید انجام دهید، ثبت اطلاعات خود در سایت و یا برقراری تماس با مشاوران سازمان از طریق مسیرهای ارتباطی موجود می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا