آخرین اخبار

وزیر تعاون، انتظارات بخش تعاون را محقق می‌کند؟

یک کارشناس بخش تعاون ابراز امیدواری کرد، حضور عبدالملکی به عنوان وزیری که با رویکرد تعاون محوری به میدان آمده، بسیاری از برنامه های پیش بینی شده برای توسعه و جهش بخش تعاون را محقق کند.

نوشته های مشابه

به گزارش نقش نیوز، نقش نیوز رضا محمودی درخش در گفت وگو با ایسنا با تبریک هفته تعاون به تعاونگران کشور به سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون که قرار بود تا پایان برنامه ششم توسعه محقق شود، اشاره کرد و گفت:وزارت تعاون از سال ۱۳۷۰ و زمان تاسیس تاکنون به سهم ۲۵ درصد نرسیده است. اگر چه باید مطابق برنامه توسعه به این سهم دست پیدا می کرد ،ولی عدم اجرای قوانین و برخی سیاست ها مانع تحقق این سهم شد.وی افزود: در زمان وزیر تعاون وقت ،حداقل کاری که دولت قبل انجام داد این بود که در بحث خصوصی سازی بدهی که به بخش تعاون داشت را پذیرفت. حضور آقای کبیری در معاونت تعاون وزارتخانه طی همین مدت اندک در زمینه زیرساخت ها به بخش تعاون بسیار کمک کرد و امروز سامانه یکپارچه نظارت بر تعاونی ها را شاهد هستیم که اتفاق بزرگی در بخش تعاون به شمار می رود.

محمودی درخش افزود: تاکید من این است که به جای اجرای طرح‌های مجدد و ایجاد سامانه‌های جدید نظارتی، این طرح ها را ادامه بدهیم و اگر نیاز به بازنگری یا تغییر دارد آن را اصلاح کنیم. اگر طرحی در وزارتخانه تا ۷۰ درصد جلو رفته، کنار نگذاریم بلکه به نتیجه برسانیم و با رفع موانع موجود حمایت کنیم.این کارشناس حوزه تعاون گفت: جامعه تعاون کشور امیدوار است با حضور وزیری که رویکرد تعاون محوری دارد و با این روحیه به میدان آمده، برنامه‌های پیش‌بینی شده برای توسعه و جهش  این بخش و افزایش سهم تعاونی ها در اقتصاد با سرعت بیشتری دنبال شود.

گفتنی است،حجت‌الله عبدالملکی -وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم است. او همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق و معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی است.عبدالملکی جوانترین وزیر فعلی در کابینه دولت سیزدهم است

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا