علمی و فناوری

ورود ربات هوش مصنوعی مایکروسافت به مرورگر کروم

در اواخر ژوئیه، مایکروسافت تأیید کرد که چت بینگ مانند ChatGPT آن در حال آزمایش در مرورگرهای شخص ثالث مانند کروم و سافاری برای کاربران منتخب پس از گزارش‌های مختلف این ویژگی در عمل است. امروز، این شرکت مستقیماً اعلام کرد که Bing Chat به زودی در مرورگرهای شخص ثالث، از جمله در وب و دستگاه های تلفن همراه، در دسترس خواهد بود.

این خبر نشان می‌دهد که مایکروسافت قصد دارد علاوه بر پلتفرم‌های خود و مکان‌هایی که Bing Chat در آن‌ها در دسترس است، مانند اپلیکیشن موبایل بینگ و مرورگر وب مایکروسافت اج، بر روی هوش مصنوعی نیز رقابت کند. همچنین ربات چت هوش مصنوعی را در مقابل ابزارهای داخلی دیگر مرورگرها، مانند ویژگی‌های جستجوی هوش مصنوعی مولد Google، که در برنامه موبایل Google و مرورگر کروم موجود است، قرار می‌دهد.

با این حال، این شرکت هشدار داد که در حالی که تجربه بینگ چت در مرورگرهای وب مورد علاقه کاربران کار می کند، بهترین تجربه در مرورگر مایکروسافت اج یافت می شود.

ورود ربات هوش مصنوعی مایکروسافت به مرورگر کروم
ورود ربات هوش مصنوعی مایکروسافت به مرورگر کروم

برای مثال، در طول آزمایش‌ها، کاربران متوجه شدند که Bing Chat در کروم تنها از پنج پیام در هر مکالمه پشتیبانی می‌کند، به جای 30 پیام موجود در Microsoft Edge. همچنین تعداد کاراکترها را به جای 3000 مورد پشتیبانی اج، به 2000 محدود می کرد.

مایکروسافت امروز به این محدودیت‌ها اشاره کرد و اضافه کرد که با Edge، کاربران قفل مکالمات طولانی‌تر، تاریخچه چت و ویژگی‌های Bing بیشتری را که مستقیماً در مرورگر تعبیه شده است را باز می‌کنند. این شرکت همچنین چند نقطه عطف در مورد بینگ چت تا به امروز فاش کرده است، و خاطرنشان کرد که از آن زمان تاکنون بیش از 1 میلیارد چت و بیش از 750 میلیون تصویر در ربات چت به اضافه 9 فصل متوالی رشد در Edge دیده است.

تاریخ راه اندازی دقیقی برای پشتیبانی مرورگر شخص ثالث برای Bing Chat ارائه نشده است، اما گفته می شود که این ویژگی به زودی ارائه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا