علمی و فناوری

واتس‌اپ روی قابلیت اضافه کردن چند حساب به یک دستگاه کار می‌کند

واتس اپ شروع به ارائه یک ویژگی جدید برای آزمایش کنندگان بتا کرده است که اجازه می دهد چندین حساب را به برنامه پیام رسانی محبوب اضافه کنند.

در حال حاضر، کاربرانی که می‌خواهند حساب دومی را به گوشی هوشمند خود اضافه کنند، باید یک شبیه‌سازی از WhatsApp را نصب کنند، قابلیتی که در برخی از تلفن‌های هوشمند اندرویدی ارائه می‌شود.

در عوض، ویژگی جدید چند اکانتی که به آخرین نسخه بتا اضافه شده است، دارای یک تعویض کننده حساب است که می تواند بین حساب اصلی متصل به تلفن هوشمند و سایر حساب های واتس اپ جابجا شود.

بر اساس گزارشی که توسط ردیاب ویژگی واتس‌اپ WABetaInfo منتشر شده است، سرویس پیام‌ رسانی متعلق به متا اخیراً نسخه آزمایشی جدیدی را با ویژگی چند حسابی در اختیار آزمایش‌ کنندگان قرار داده است. در حال حاضر محدود به برخی از آزمایش‌کنندگان بتا است که به واتس‌اپ بتا برای اندروید 2.23.17.8 به‌روزرسانی کرده‌اند و می‌تواند در هفته‌های آینده برای کاربران بیشتری عرضه شود.

واتس‌اپ روی قابلیت اضافه کردن چند حساب به یک دستگاه کار می‌کند
واتس‌اپ روی قابلیت اضافه کردن چند حساب به یک دستگاه کار می‌کند

هنگامی که این ویژگی فعال است، واتس اپ یک نماد فلش کوچک رو به پایین را در کنار کد QR در منوی تنظیمات نمایش می دهد. کارتی ظاهر می شود که حساب اصلی و دکمه افزودن حساب را نشان می دهد. برای افزودن حسابی که در دستگاه دیگری ثبت شده است، می‌توانید روی این دکمه ضربه بزنید و پیام‌های اخیر با تلفن شما همگام‌سازی می‌شوند.

با ویژگی چند حسابی که برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس است، دسترسی کاربران به چت‌های شخصی و مکالمات کاری با فرض اینکه حساب‌های جداگانه دارند راحت‌تر می شود، در حالی که طبق ردیاب ویژگی، اعلان‌ها و مکالمات به طور جداگانه نمایش داده می‌شوند. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا