علمی و فناوری

واتس‌اپ در آخرین نسخه بتای خود ویژگی جدیدی را برای گروه‌ها ارائه کرده است

واتس اپ به آخرین به روز رسانی خود یک ویژگی جدید اضافه کرده است. این ویژگی که قبلا به عنوان چت صوتی نامیده می شد، به کاربران اجازه می دهد تماس صوتی را در یک گروه شروع کنند.

نوشته های مشابه

در همین حال، به‌روزرسانی اخیر بتا نیز پشتیبانی از ارسال پیام به مدیران گروه برای بررسی را اضافه کرد، ویژگی که می‌ تواند به بهبود مدیریت گروه‌ ها در پلتفرم واتساپ کمک کند.

با به‌روزرسانی واتساپ بتا برای اندروید 2.23.16.19، کاربران به قابلیتی به نام چت صوتی دسترسی خواهند داشت که توسط ردیاب ویژگی واتس‌اپ WABetaInfo مشاهده شده است.

این ویژگی با جایگزین کردن نماد تماس با نماد شکل موج، نحوه تماس‌های صوتی گروهی را تغییر می‌دهد. با ضربه زدن روی نماد، یک چت صوتی شروع می شود که سایر اعضای گروه نیز می توانند به آن ملحق شوند.

با این حال، برخلاف تماس صوتی گروهی، این چت‌های صوتی به تلفن شما زنگ نمی‌زند؛ در عوض همه اعضای گروه یک اعلان هشدار را مشاهده خواهند کرد.

واتس‌اپ در آخرین نسخه بتای خود ویژگی جدیدی را برای گروه‌ها ارائه کرده است
واتس‌اپ در آخرین نسخه بتای خود ویژگی جدیدی را برای گروه‌ها ارائه کرده است

هنگامی که یک چت صوتی شروع می شود، اعضای گروه می توانند ملحق شوند و صحبت کنند، گویی یک تماس صوتی معمولی است. به گفته WABetaInfo، تماس‌های بدون صحبت کردن پس از یک ساعت به‌طور خودکار بسته می‌ شوند. به نظر می‌ رسد محدودیت‌ های موجود واتساپ برای تماس‌ ها برای چت‌ های صوتی نیز اعمال می‌ شود و فقط تنها 32 عضو می‌ توانند در آن تماس باشند.

از سوی دیگر، واتساپ بتا برای اندروید ۲.۲۳.۱۶.۱۸ که در آخر هفته منتشر شد، ویژگی جدیدی با هدف بهبود اعتدال در گروه‌ها اضافه می‌ کند. واتساپ یک گزینه جدید در قسمت تنظیمات گروه به نام ارسال برای بررسی ادمین قرار داده است که به اعضای گروه امکان می دهد برای بررسی به ادمین گروه پیام ارسال کنند.

هیچ خبری از واتساپ در مورد این که چه زمانی این ویژگی ها برای همه کاربران در برنامه ارائه می شود، وجود ندارد. و کاربرانی که آخرین نسخه بتا را نصب می کنند ممکن است در روزهای آینده به این ویژگی دسترسی داشته باشند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا