خراسان جنوبی

هنوز کاندیدایی برای پست شهردار معرفی نشده

خراسان جنوبی،رضابهنام :سروری گفت: هنوز همکاران شورا گزینه های مورد نظر خود برای پست شهردار را مطرح نکردند و در حال حاضر بیشتر مباحث شورا بر روی تعیین شاخصه های شهردار و اینکه او باید چه ویژگی هایی داشته باشد، است.
به گزارش نقش نیوز،عباس سروری، عضو شورای شهر بیرجند،در خصوص این موضوع که انتخاب شهردار بیرجند، به کجا رسید، اظهارکرد : هنوز همکاران شورا گزینه های مورد نظر خود برای پست شهردار را مطرح نکردند و در حال حاضر بیشتر مباحث شورا بر روی تعیین شاخصه های شهردار و اینکه او باید چه ویژگی هایی داشته باشد، است.وی در خصوص دلیل عدم رأی شورا به شهردار جاوید و ماندن او حداقل تا مرحله انتخاب شهردار بعدی، هم گفت: ضمن تشکر از خدمات این شهردار، بنده در این خصوص فقط می توانم نظر خودم را بگویم. به نظر بنده جاوید نتوانست در حوزه فرهنگی و ورزشی موفق باشد و در خصوص پروژه های عمرانی هم؛ این پروژه ها نقص زیادی دارد.

عضو شورای شهر بیرجند بیان کرد: مثلا فضای سبز ایجاد شد، ولی متاسفانه در کنار خیلی از این پروژه های قضای سبز، هیچ گونه فضایی برای رفاه و تفریح مردم ایجاد نشده و رسیدگی چندانی هم به فضای سبز نمی شد.سروری در خصوص این موضوع که چقدر ممکن است که آقای عدل در جایگاهش تثبیت شود؟ هم گفت: آقای عدل جزو گزینه های برخی از دوستان و اعضای شورا است و بنده هم برای سرپرستی شهرداری، به آقای عدل رای دادم، اما اینکه به عنوان گزینه شهردار، در شورا رأی خواهد آورد یا خیر، را نمی دانم و اصلا مشخص نیست.

وی در خصوص ترکیب شورای ششم و اینکه آیا اختلافات تنش زا است، هم گفت: اختلاف نظر در هر گروهی و از جمله شورای ششم هم وجود دارد، اما پس از صحبت و ارائه نظرات، اجماع خوبی در بین اعضا شکل می گیرد و اختلاف نظرها رفع و هماهنگی صد درصدی ایجاد می شود.عضو شورای شهر بیرجند با اشاره به مشخص شدن عضویت اعضای شورا در کمیسیون های مختلف، افزود: بنده کمیسیون فرهنگی و بودجه را به عهده گرفتم.وی ادامه داد: شورای شهر بیرجند دو جلسه در هفته برگزار می کند، جلسات اصلی روز شنبه و در صورت نیاز، روز دوشنبه هم جلسه تشکیل می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا