ورزشی

همکاری پرسپولیس با کارگزار در پایان راه/ کار به جای باریک می‌کشد؟

به گزارش نقش نیوز به نقل از مهر، باشگاه پرسپولیس هنوز بر سر دریافت پول از کارگزار برند خود بابت درآمدزایی شاکی و خواهان دریافت این پول در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در دو هفته گذشته، سه جلسه با مدیران کارگزاری برند این باشگاه برگزار کرده است خواهان دریافت مبلغی به مراتب بیشتر از کف قرارداد شده است.

این در حالی است که کارگزاری برند باشگاه پرسپولیس طبق صورت‌های حسابرسی ۱۲۰ میلیارد تومان پرداخت کرده است و با توجه به فعالیت‌های اقتصادی خود از اردیبهشت ۱۳۹۹ تاکنون نیازی به پرداخت مجدد پول نیست.

موضوعی که محل اختلاف طرفین شده و سمیعی عدم فعالیت اقتصادی کارگزار را دلیل بزرگی بر مشکلات مالی این باشگاه می‌داند. مدیرعامل سرخپوشان پایتخت پس از نشست‌های متوالی با این شرکت خواهان فسخ قرارداد شده است و روی تصمیم خود نیز اصرار دارد.

با این حال قرار است حسابرسی مربوط به درآمدزایی‌های کارگزار برند سرخپوشان ظرف روزهای آینده به هیأت مدیره باشگاه رسیده و آنها در این باره تصمیم گیری کنند.

پیگیری‌های خبرنگار مهر، نشان از اختلاف ۲۰ الی ۲۵ میلیارد تومانی پرسپولیس با کارگزاری دارد و سمیعی خواهان دریافت آن تا پایان سال جاری است.

باشگاه پرسپولیس در حالی خواهان دریافت این مبلغ است که برای بازگرداندن مهدی ترابی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی و پرداخت قسط اول طلب ماریو بودیمیر از کارگزاری برند خود پولی را دریافت نکرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا