آخرین اخباربین الملل

همه ماموران در اعتراض به دستمزد پایین استعفا دادند

شهری بدون پلیس در مینه‌سوتا؛ همه ماموران در اعتراض به دستمزد پایین استعفا دادند

شهر کوچک «گودهو» در ایالت مینه‌ سوتای آمریکا به‌ زودی بدون پلیس خواهد ماند؛ چراکه رئيس اداره پلیس شهر و همه افسرانش به دلیل دستمزد کم دیگر قصد ندارند به کار خود ادامه دهند.

نوشته های مشابه

بنا بر گزارش آسوشیتدپرس، در حال حاضر تنها جاش اسمیت، رئيس پلیس شهر به همراه یکی دیگر از افسران در اداره حضور دارد؛ اما آنها نیز پیش از این استعفا داده‌اند و به این ترتیب در تاریخ ۲۳ اوت استعفای آنها رسمی خواهد شد و دیگر در محل کار حاضر نخواهند شد.

جاش اسمیت استعفای خود را در ۹ اوت تحویل مقامات داد و پس از او نیز دیگر افسران تمام وقت و پنج کارمند پاره‌وقت این اداره تا روز جمعه و پس از اطلاع از کناره‌گیری اسمیت، از سمت خود استعفا دادند.

آلن اندرسون، شهردار گودهو روز دوشنبه پس از یک جلسه اضطراری در شورای شهر با تایید این خبر گفت: «این یک اتفاق دلخراش برای ما است.»

مقام‌های شورای شهر گفتند که از کلانتر درخواست می‌کنند که به کار خود باز گردد و تلاش خواهند رضایت او را جلب کنند.

اسمیت به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ نداده است. او پیش‌تر در ماه ژوئيه به شورای شهر گفته بود که پول کافی برای حفظ افسران در اختیار ندارد و در نتیجه نمی‌تواند به کار خود ادامه دهد.

شهری بدون پلیس در مینه‌سوتا؛ همه ماموران در اعتراض به دستمزد پایین استعفا دادند
شهری بدون پلیس در مینه‌سوتا؛ همه ماموران در اعتراض به دستمزد پایین استعفا دادند

او در جلسه در شورای شهر گفته بود: «در حالی که ادارات کوچکتر دست‌ کم ساعتی ۳۰ دلار حقوق پرداخت می‌ کنند شما می‌ خواهید با ساعتی ۲۲ دلار افسر داشته باشید؟ مطمئن باشید که با این عددها دیگر کسی را نخواهید دید که در اداره پلیس کار کند.

شهردار می‌ گوید این استعفا های دسته جمعی تعجب آور بوده؛ زیرا شورا در اوایل سال جاری به افسران ۵ درصد افزایش دستمزد داده و حقوق اسمیت هم به سالانه ۱۳ هزار دلار رسیده است.

گودهو در جنوب شرقی مینه‌سوتا واقع شده و حدود ۱۳۰۰ نفر در آنجا زندگی می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا