استان هاخراسان جنوبیویژه

همه ارکان دولت، پیگیر به سرانجام رساندن طرح اقدام ملی مسکن

خراسان جنوبی -رضا بهنام-فرهادی در جلسه شورای مسکن استان خاطرنشان کرد: با عنایت به هدف طرح اقدام ملی مسکن در خانه دار شدن اقشار متوسط به پایین، می بایست انجمن مسکن سازان و جامعه مهندسی استان در راستای مسئولیت و وظیفه اجتماعی خود، همچون مسکن مهر به طرح اقدام ملی نیز ورود کنند تا این طرح با حداقل هزینه به سرانجام برسد.
وی ادامه داد: بر اساس مصوبات جلسات گذشت،ه طرح اقدام ملی نباید به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع شود، لذا همه مدیران باید تصمیمات مصوب شده را اجرا نمایند.
معاون استاندار به لزوم استفاده از مصالح بومی در طرح اقدام ملی اشاره کرد و گفت: اولویت در ساخت مسکن در طرح اقدام ملی با مصالح بومی است اما چنانچه این مصالح در استان موجود نباشد، می توانند از مصالح غیر بومی نیز استفاده نمایند.
فرهادی با اشاره به مصوبه هیئت وزیران در خصوص تأمین زیر ساخت ها در طرح اقدام ملی مسکن تصریح نمود: کلیه دستگاه های خدمات رسان حسب مورد موظفند خدمات زیر بنایی و روبنایی مورد نیاز پروژه های طرح اقدام ملی مسکن را از محل منابع مصوب مربوط سالانه به سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام نمایند.
وی ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه کشور هم موظف است در توزیع و تخصیص اعتبارات سهم هر دستگاه، اعتبارات مربوط به اجرایی شدن طرح حمایتی مسکن را در اولویت قرار دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا