آخرین اخبارخراسان جنوبی

۱ ام تا ۴ ام اسفندماه سال جاری برگزار می شود ؛هشتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی شرق کشور خراسان جنوبی

نقش نیوز – خراسان جنوبی – رضابهنام:حسین خوشایند گفت: هشتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی شرق کشور اول تا چهارم اسفند ماه ۱۴۰۰ در محل نمایشگاهای بین المللی خراسان جنوبی شهر بیرجند برگزار می شود.
«حسین خوشایند »دبیر اجرایی هشتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی شرق کشور در جمع خبرنگاران گفت: هشتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی شرق کشور اول تا چهارم اسفندماه با هدف معرفی پتانسیل ها و توانمندی های بخش صنعتی کشاورزی از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در نمایشگاه بین المللی بیرجند برگزار می شود.

وی با اشاره به این که این نمایشگاه با رویکرد اهمیت به سلامت و تغذیه مردم برگزار می شود افزود: ایجاد تبادل اطلاعات در زمینه تامین، تولید و توزیع نهاده ها ، فراهم شدن زمینه ها برای توسعه صادرات، معرفی پتانسیل های بخش کشاورزی استان خراسان جنوبی، میزان سطح کشت محصولات و احداث طرح گلخانه ای ۱۰۰۰هکتاری از اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست.

خوشایند با اشاره به این که هشتمین نمایشگاه تخصصی شرق کشور در فضایی به وسعت ۵ هزار متر مربع برگزار می شود ادامه داد: بیش از ۴۰ شرکت استانی و ملی و ۴۰ نفر تولید کننده بخش کشاورزی با حمایت خوشه خشکبار استان در این نمایشگاه حضور دارند و هیئت تجاری از افغانستان مهمان این نمایشگاه خواهند بود.

وی اظهار داشت:این نمایشگاه در بخش های مختلف ماشین آلات،تجهیزات،کود و نهادهای کشاورزی، باغبانی و گلخانه، گل و گیاه، سامانه های نوین آبیاری،زهکشی مقام سازی گیاه در مقابل فساد، اتوماسیون محصولات و صنایع وابسته و شرکت های دانش بنیان خواهد بود.

خوشایند افزود: همزمان با برگزاری این نمایشگاه نشست های تخصصی جانبی متنوع در مباحث موضوعی توسط متخصصان و کارشناسان صنعت تولید در کشاورزی برگزار خواهد شد و فضای VIP جهت متقاضیان غرفه های ویژه و فضای اختصاصی جهت مذاکرات B2B ، از امکانات ویژه این نمایشگاه است .

به گفته وی در برگزاری این نمایشگاه تعدادی از دستگاه های اجرایی از جمله جهاد کشاورزی، اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی، شرکت شهرک های صنعتی، کمیته امداد امام خمینی( ره )،سازمان صمت، پارک علم و فناوری، اتاق بازرگانی، تعاون روستایی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی همکاری داشتند.

وی اظهار امیدواری کرد: با کمک شرکت نمایشگاه های بین المللی بیرجند بتوانیم نمایشگاهی در خور شان مردم خراسان جنوبی برگزار کنیم و از مردم دعوت می کنیم در ایام نمایشگاه با حضور خودشان مشوق عزیزانی که در این نمایشگاه غرفه دارند باشند و از دستاوردهای کشاورزی در خراسان جنوبی مطلع شوند.
خوشایند از پشتیبانی مجموعه بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون خراسان جنوبی که پیشنهاد و مجری برگزاری این نمایشگاه تخصصی  بوده تقدیر و تشکر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا