آخرین اخبارعلمی و فناوری

هدف از جوایز ماهانه ایران تایپیست چیست؟

هلدینگ ایران تایپیست مجموعه ای بزرگ است که کار خود را با استفاده از فریلنسرهای حرفه ای خود به صورت دورکاری انجام می دهد. این مجموعه با داشتن 22 هزار مترجم و 44 هزار تایپیست یکی از بزرگترین استارتاپ های موجود در کشور در زمینه تایپ و ترجمه است.

هلدینگ ایران تایپیست مجموعه ای بزرگ است که کار خود را با استفاده از فریلنسرهای حرفه ای خود به صورت دورکاری انجام می دهد. این مجموعه با داشتن 22 هزار مترجم و 44 هزار تایپیست یکی از بزرگترین استارتاپ های موجود در کشور در زمینه تایپ و ترجمه است. این مجموعه در زمینه چاپ کتاب، تبدیل پایان نامه به مقاله، ویراستاری، صفحه آرایی، رفرنس نویسی، بازنویسی و تبدیل پایان نامه به کتاب نیز دستی بر آتش دارد. این هلدینگ به منظور قدردانی و حفظ نیروهای حرفه ای خود جوایز ماهانه ای را به این عزیزان اعطاء می نماید.

 

هدف از جوایز ماهانه ایران تایپیست چیست؟

همانطور که مستحضر هستید هر فردی در هر سنی که باشد از جایزه و هدیه استقبال می کند. اصولاً اهدای جوایز و هدایا باعث افزایش کارایی و عملکرد افراد می شود. هدف از جوایز ماهانه ایران تایپیست نیز به نوعی قدردانی و از طرفی ایجاد اشتیاق در کارکنان این مجموعه می باشد. از طرفی با اهدای جوایز ماهانه ایران تایپیست به افراد مشخص انگیزه در دیگر افراد نیز برای دریافت جایزه ایجاد می شود.

معیار انتخاب یک فریلنسر خوب امتیازها و تعهد فریلنسر برای تحویل به موقع کار است. خوشبختانه در هلدینگ ایران تایپیست همه چیز سیستمی می باشد و از این نظر حق کسی ضایع نمی شود. زمانی که افراد بدانند زحمات آنها نادیده گرفته نمی شود تلاش خود را دو چندان می کنند. آزادکارانی که اشتباهات کمتری در پروژه های خود داشته باشند و امتیازهای بالاتری از کاربران دریافت نمایند در صدر جدول قرار می گیرند.

 بهترین افراد در زمینه تحقیق در آبان ماه 1402 چه افرادی بودند؟

افرادی که در زمینه تهیه مقاله از پایان نامه، صفحه آرایی، موشن گرافی، پاورپوینت فعالیت دارند. این افراد فارغ التحصیل های بهترین دانشگاه های کشور بوده و در کار خود کاملا حرفه ای هستند. شما می توانید با خیال راحت کار خود را به این افراد بسپارید و سر موعد آن را تحویل بگیرید. در آبان ماه 1402 برترین محقق ها شامل اسامی زیر می باشند:

  • 1 – سرکار خانم معصومه بهمنی کیا نفر اول،
  • 2- جناب آقای رضا اصغری نفر دوم و
  • 3- جناب آقای احسان لیلوی شوشتری نفر سوم.

بهترین افراد در زمینه ترجمه در آبان ماه 1402 چه افرادی بودند؟

ترجمه از جمله تخصصی ترین افعالی است که توسط هلدینگ ایران تایپیست عرضه می شود. ترجمه متون تخصصی و علمی به صورت دقیق تنها توسط افرادی صورت می گیرد که به هر دو زبان مبدأ و مراجع مسلط هستند. خوشبختانه تیم غدر و قوی مترجمین ایران تایپیست قادر است دقیق تر و سریع ترین ترجمه را در اسرع وقت به کاربران تحویل دهد. برترین آزادکارهای (فریلنسر) این ماه ما شامل اسامی زیر می باشند. این سه عزیز از بین گروه کثیری توانسته اند نظر کاربران را به خود جلب کنند.

  • سرکار خانم شیوا یاری نفر اول،
  • سرکار خانم پریسا عبدی نفر دوم و
  • سرکار خانم فاطمه محمدزاده نفر سوم.

بهترین افراد در زمینه تایپ در آبان ماه 1402 چه افرادی بودند؟

جوایز ماهانه ایران تایپیست شامل تایپیست های مجموعه ایران تایپیست نیز می شود. تایپیست هایی که امتیاز کافی کسب کرده اند شامل این جوایز هستند. تایپیست های ایران تایپیست طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می دهند. تایپ پایان نامه، تایپ ریاضیات، تایپ در لاتکس و مث تایپ از جمله مواردی هستند که تایپیست های ایران تایپیست ارائه می دهند. بهترین تایپیست های مجموعه ایران تایپیست شامل اسامی زیر می باشند. این عزیزان با سرعت بالای خود و خطای کمتر در پروژه ها توانسته اند نظر کاربران را به خود جلب کنند و امتیاز بیشتری کسب کنند.

  • 1- جناب آقای احمد پاشایی دولت آباد نفر اول،
  • 2 – جناب آقای رضا ماضی نفر دوم و
  • 3 – سرکار خانم مریم منصوری نفر سوم.

آیا من هم می توانم صاحب جوایز ماهانه ایران تایپیست شوم؟

بله! هر کسی که در مجموعه ایران تایپیست استخدام شده باشد و مشغول کار باشد می تواند صاحب جوایز ماهانه ایران تایپیست باشد. البته به شرط این که فردی مستعد و متعهد باشید و علاقه داشته باشید پیشرفت کنید. این مجموعه تنها مربوط به ترجمه، تایپ یا تحقیق نیست بلکه تمام آزادکارهای فعال در حوزه محتوا، پادکسترها، گرافیست ها و نویسنده ها می توانند از این استارتاپ برای کسب و کارشان استفاده کنند. شما به عنوان یک آزادکار یا فریلنسر می توانید پروژه های مختلفی را انجام داده و دستمزد بگیرید. علاوه بر دستمزد قابلیت گرفتن پاداش نیز برای شما وجود دارد.

سیستم امتیاز دهی ایران تایپیست به گونه ای عمل می کند که فرد خاطی را از متعهد تشخیص داده و جدا می کند. هر قدر کیفیت کار شما بالاتر باشد امتیازهای بیشتری هم دریافت خواهید کرد. در حال حال حاضر ایران تایپیست مأمن بیش از 30 هزار آزادکار است که در حوزه های بسیار مختلفی فعال هستند. عضو شدن در این مجموعه بسیار آسان است. ابتدا کافی است آدرس سایت را وارد مرورگر کرده و پس از ورود اطلاعات اولیه خود را ثبت کنید. پس از آن از شما یک آزمون تست مهارت گرفته می شود. آزمون شما مرتبط با مهارتی است که انتخاب می نمایید. در صورت قبول شدن در آزمون مجموعه ما یک پنل کاربری در اختیار شما قرار می دهد که در آن به سفارش های جدید دسترسی پیدا خواهید کرد.

 

چگونه می توان از جوایز ماهانه ایران تایپیست بهره مند شد؟

شما در زمینه پذیرش و انجام کارها و سفارش ها کاملا مختار هستید. بدیهی است که هر قدر سفارش های بیشتری بردارید احتمال این که امتیاز بیشتری کسب کنید بیشتر خواهد بود. شما در فضایی استاندارد و ایمن هم توانایی خود را افزایش می دهید و هم می توانید امتیازات خود را بالا ببرید. ایران تایپیست تمام تلاش خود را کرده است تا آزادکاران در فضایی حرفه ای و عادلانه پروژه ها را به بهترین شکل انجام دهند. در کنار این موضوع ها زحمات آزادکاران نادیده گرفته نمی شود. شما نیز اگر می خواهید از جوایز ماهانه ایران تایپیست بهره مند شوید کافی است کار خود را با آرامش و طمأنینه و کیفیت انجام دهید. مطمئن باشید به حق خود خواهید رسید و سیستم ایران تایپیست در مورد شما عادلانه رفتار خواهد کرد. هر قدر تعداد سفارش های بیشتری قبول کنید و با کیفیت و سر موعد مقرر تحویل دهید شانس شما برای دریافت جوایز بالاتر خواهد رفت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا