آخرین اخبارمناطق آزاد-گردشگری

نهایت لاکچری را تجربه کنید: گشت و گذار در مجلل ترین هتل های دبی

مجلل بودن را در بهترین هتل های دبی تجربه کنید. امکانات مجلل و خدمات بی عیب و نقص را در بهترین هتل های دبی کشف کنید.

 

شهر دبی به عنوان یکی از بهترین و پر امکانات‌ترین شهرهای آسیایی شناخته می‌شود که هر سال شمار زیادی گردشگر را به خود جذب می‌کند. در این شهر عربی زیرساخت‌های گردشگری بسیار کامل است و یکی از دلایل اصلی پرطرفدار بودن این شهر را هم باید همین مساله دانست. در این شهر هتل‌های لاکچری زیادی وجود دارد و دستتان حسابی برای انتخاب باز است. بنابراین نباید وقتی حرف از هتل لاکچری می‌شود فقط به برج العرب فکر کرد. شما می‌توانید در دبی هم هتل‌های گران و هم هتل‌های ارزان قیمت پیدا کنید. در این مطلب قصد داریم لاکچری‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های چهار و پنج ستاره دبی را به شما معرفی کنیم. اگر دوست دارید بیشتر درباره  بهترین هتل های دبی بدانید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

هتل البستان روتانا  (Al Bustan Rotana)

هتل 5 ستاره البستان را باید یکی از لاکچری‌ترین هتل‌های دبی دانست که اگرچه مهمان‌نوازی‌ در این هتل به روش سنتی انجام می‌شود اما امکانات آن کاملا لوکس و مدرن است. اگر قصد دارید یک سفر تفریحی یا تجاری به دبی داشته باشید، این هتل برای اقامت شما مناسب است. هتل البستان 275 اتاق و سوئیت بزرگ دارد که از امکاناتی همچون اینترنت بی‌سیم پرسرعت، قهوه جوش و چای ساز، مینی بار، تلویزیون های ماهواره ای، تلفن IDD، گاوصندوق، رختشویی و خشک‌شویی، حمام و سشوار برخوردار هستند. همچنین در این مجموعه رستوران‌ها و بارهای زیادی هم هست که انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای عربی، ایتالیایی، هندی، ژاپنی و… را در آنها نوش جان کنید. از دیگر امکانات رفاهی و تفریحی این هتل پنج ستاره می‌توان به مرکز سلامتی و تناسب اندام بادی لاینز، سالن بدنسازی، دستگاه های تمرینات قلبی و عروقی، تاق های ماساژ، اتاق بخار، سونا، جکوزی در فضای باز و… اشار کرد.

هتل جوورا دبی (Gevora Hotel Dubai)

یکی از لوکس‌ترین و لاکچری‌ترین هتل‌های دبی از نظر مسافران، هتل 5 ستاره جمیرا است. این اقامتگاه دارای ساحل خصوصی است و در کنار آن امکانات فراوان دیگری را نیز به مسافران خود ارائه می‌دهد. از میان این امکانات می‌توان به پنج استخر روباز و سرپوشیده بیشتر از 10 رستوران، اینترنت رایگان، خدمات ویژه خانواده‌ا و زوج‌ها، بارها و کافی‌شاپ‌های مختلف اشاره کرد. در این هتل همچنین امکانات تفریحی مانند یک دیوار کوهنوردی، پارک آبی نیز وجود دارد که وقت‌هایی که دوست ندارید برای تفریح از هتل خارج شوید، می‌توانید به سراغ این تفریحات بروید. این هتل اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلفی دارید که می‌توانید براساس سلیقه و نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

هتل فیرمونت دبی (Dubai Fairmont Hotel)

هتل لاکچری و 5 ستاره بعدی که می‌توانید در طول سفرتان به دبی برای اقامت انتخابش کنید، هتل فیرمونت دبی (Dubai Fairmont Hotel) است. این هتل در مرکز دبی کنار جاده شیخ زائد قرار گرفته و به مرکز تجارت جهانی نیز نزدیک است. بنابراین اگر به منظور تجارت و برای شرکت در نمایشگاه خاصی به شهر دبی سفر کرده‌اید، اقامت در این هتل بهترین انتخاب است. هتل فیرمونت دارای  394 اتاق‌ و سوئیت است که دکوراسیون مدرنی دارد. از میان امکانات این هتل می‌توان به اینترنت رایگان، رستوران‌، پارکینگ، خودرو، خدمات ورزشی، سالن آرایش و زیبایی، دستگاه فکس و کپی و… اشاره کرد.

رزیدنس اینن بای ماریون شیخ زائد (Residence Inn by Marriott Sheikh Zayed Road)

اگر به دنبال هتلی برای اقامت در دبی هستید که امکانات بسیار خوبی داشته باشد اما به اندازه هتل‌های 5 ستاره قیمت رزروش بالا نباشد، هتل چهار ستاره رزیدنس این بای ماریون شیخ زائد انتخاب خوبی برای اقامت‌تان است. این هتل امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی دارد که از میان این امکانات باید به خشک‌شویی، لباسشویی دستیار تهیه تورو بلیط، انبار چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، سالن آرایش، پارکینگ، نگهداری یا مراقبت از کودک (با پرداخت هزینه اضافه)، تعداد استخرهای روباز، اتاق جلسه، کافی شاپ، امکانات رفاهی و تفریحی برای افراد دارای معلولیت، اینترنت، اپا، کلوپ سلامتی و… اشاره کرد.

هتل جوورا دبی (Gevora Hotel Dubai)

یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره دبی که امکانات فوق‌العاده‌ای را به مهمانات خود ارائه می‌دهد، هتل جوورا است. این اقامتگاه در نزدیکی مترو و برج خلیفه قرار گرفته و این یعنی با اقامت در آن مشکلی برای دسترسی به دیگر جاذبه‌های گردشگری شهر دبی نخواهید داشت. اتاق‌های این هتل اینترنت رایگان دارد و از دیگر امکانات آن می‌توان به 5 رستوران، تعدادی کافی شاپ، استخر هم مخصوص کودکان و هم برای بزرگسالان، دو باشگاه بدنسازی برای آقایان و بانوان و همچنین سونا و جکوزی و خدمات اسپا و ماساژ اشاره کرد. این هتل یک مرکز تجاری هم دارد که می‌توانید تمام نیازهای تجاری خود را در ان برطرف کنید.

در کدام هتل دبی اقامت کنیم؟

در این مطلب چند مورد از هتل‌های لاکچری و لوکس دبی را به شما معرفی کردیم. در این لیست هم هتل‌های 5 ستاره و هم هتل‌های 4 ستاره بسیار خوب وجود دارد که می‌توانید با توجه به بودجه خود از میان آنها انتخاب کنید. در صورتی که قصد سفر به این شهر زیبای عربی را دارید می‌توانید یکی از این هتل‌ها را برای اقامت انتخاب کنید. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد و یا در صورتی که قبلا تجربه اقامت در یکی از این هتل‌ها را داشته‌اید درباره تجربیات و اطلاعات خود با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا