آخرین اخبارصنعت-معدن-تجارت

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز

 

شیراز به عنوان یکی از شهرهای بزرگ ایران با مشکلات جدی آب شرب مواجه است. آب شرب در این شهر به دلیل کیفیت نامناسب و عدم تصفیه مناسب, به عنوان یکی از مهمترین مسائل بهداشتی مطرح می باشد. به همین دلیل تصفیه آب خانگی به عنوان یک راهکار متناسب جهت تأمین آب سالم و بهداشتی برای تمامی افراد شهر مطرح می باشد. این مطلب به معرفی دستگاه تصفیه آب خانگی و نمایندگی های آن در شیراز می پردازد تا افراد بتوانند بهترین گزینه را در انتخاب تصفیه آب برای منزل خود داشته باشند.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز

برند های معتبر دستگاه تصفیه آب در شیراز

امروزه با گسترش استفاده از دستگاه های تصفیه آب در خانه ها و محل کارها، انتخاب یک برند معتبر و با کیفیت بسیار مهم می باشد. در ادامه به بررسی بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب در شیراز می پردازیم، از جمله برندهای معتبر این حوزه می توان به برند مینروا، سافت واتر و سی سی کا اشاره کرد. این برندها به دلیل کارایی، کیفیت و قدرت تصفیه آب خود، در بین مصرف کنندگان شهر شیراز مورد توجه قرار گرفته اند. در ادامه مقاله به بررسی و مقایسه ویژگی های این برندها خواهیم پرداخت تا به مصرف کنندگان در انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب کمک کنیم.

  • مینروا

تصفیه آب های تایوانی بهترین کیفیت و قیمت را در بازار دارند که پر فروش ترین آن برند مینروا می باشد. مینروا بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی است که با دارا بودن نماد اصالت می توان به آسانی اورجینال آن را در بازار تهیه نمود. این دستگاه استاندارد جهانی بهداشت، استاندارد اروپا، تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا و گواهینامه ی کنترل کیفیت بهداشت آب را دریافت کرده است. قطعات تشکیل دهنده دستگاه های مینروا کاملا استاندارد و اصل تایوان هستند. سیستم مورد استفاده در تصفیه آب های این برند اسمز معکوس است که بهترین روش تصفیه آب در دنیا می باشد. تصفیه آب مینروا از فیلتر ممبران 13 لایه آمریکایی فیلمتک بهره مند است که این فیلتر املاح ریز آب را به راحتی حذف و سختی آب را کاهش می دهد. مینروا انواع دستگاه های 6 مرحله ای، قلیایی، فرابنفش، اکسیژن ساز را به بازار عرضه کرده است که تمام آن ها زیر سینکی می باشد. مخزن 16 لیتری این دستگاه ها آنتی باکتریال است که توانایی تصفیه آب 200 تا 250 لیتر در یک شبانه روز را دارد. خدمات ارزنده پس از فروش مینروا رضایت صد در صدی مشتریان خود را جلب کرده است.

  • سافت واتر

یکی از اولین شرکت هایی که تولید دستگاه های تصفیه آب را آغاز کرد سافت واتر بود. این کمپانی تایوانی در ابتدا از سیستم اوترافیلتراسیون در دستگاه های خود استفاده می کرد. با پیدایش سیستم اسمز معکوس تصفیه آب های سافت واتر نیز از این سیستم بهره مند شدند. یکی از مهم ترین مزایای دستگاه های این برند قیمت اقتصادی آن می باشد. شما می توانید با پرداخت هزینه ی مناسب و اقتصادی یک دستگاه آب تصفیه کن با کیفیت داشته باشید تا آب آشامیدنی منزلتان را از املاح و آلودگی ها تصفیه نماید. انواع دستگاه های اسمز معکوس این برند در مدل زیر سینکی و 6 تا 8 مرحله به بازار عرضه شده اند که با سیستم های قلیایی و فرابنفش و اکسیژن ساز ترکیب هستند. سافت واتر از تکنولوژی های برتر و متخصصین و تکنسین های حرفه ای در تولید تصفیه آب های خود استفاده می کند به همین علت از نظر سلامت و کیفیت بسیار قابل اطمینان می باشد. برای خرید اورجینال این دستگاه می توانید فروشگاه اینترنتی تصفیه آسا مراجعه نمایید.

برند های معتبر دستگاه تصفیه آب در شیراز

  • سی سی کا

کمپانی سی سی کا شروع فعالیتش تولید قطعات تصفیه آب مانند لوله و اتصالات و حوزینگ ها و انواع فیلتر با کیفیت بسیار بالا بود که در حال حاضر نیز این قطعات در بسیاری از دستگاه ها استفاده می شوند. در سال های بعد این شرکت آب تصفیه کن های خانگی اسمز معکوس را تولید کرد که آن ها را با دستگاه های آمریکایی مقایسه می کنند. آب تصفیه کن سی سی کا علاوه بر کیفیت بالا، مقرون به صرفه نیز هست و مدل های مختلفی از دستگاه های زیر سینکی مانند دستگاه 6 مرحله ای، قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز را با قیمت های مختلف عرضه کرده است. بهترین مدل سی سی کا  دستگاه 8 مرحله ای اکسیژن ساز می باشد که بالاترین کیفیت آب را در اختیار شما قرار می دهد.

خرید دستگاه آب تصفیه کن

انواع دستگاه های تصفیه آب تایوانی در ایران و سراسر دنیا از استقبال چشم گیری برخوردارند و این موضوع به دلیل کیفیت بالا و درجه یک بودن قطعات و فیلترهای گیاهی آن ها می باشد. شرکت تصفیه آسا، نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز می باشد. این شرکت فروش ویژه دستگاه آب تصفیه کن با تخفیف های بسیار عالی ا در وب سایت خود برای مشتریان محترم قرار داده است که می توانید برای اطلاع از مشخصات و قیمت دستگاه تصفیه آب در شهر شیراز به آن مراجعه نمایید. شما با خرید از این شرکت خدماتی نظیر ارسال و نصب رایگان، ضمانت یکساله شرکت، خدمات پس از فروش، تعویض فیلتر ها، پشتیبانی 24 ساعته و تعمیرات دستگاه را در اختیار داشته باشید.

خرید دستگاه آب تصفیه کن

تصفیه آسا سابقه ی بسیار درخشانی در امر واردات و فروش آب تصفیه کن های اورجینال تایوانی با مناسب ترین قیمت را دارد. با خرید اینترنتی آب تصفیه از طریق سایت تصفیه آسا در کوتاه ترین زمان می توانید بهترین مارک تایوانی را در منزلتان داشته باشید و آبی سالم و بهداشتی را مصرف نمایید. مشاوران این شرکت همه روزه آماده ی پاسخگویی به سوالات شما در زمینه ی خرید آب تصفیه کن می باشند و بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد خواهند داد. همین حالا به وب سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید و دستگاه مود نظرتان را با تخفیف ویژه خریداری نمایید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا