اقتصادی

نخستین وبینار آموزش فنی ایساکو برگزار شد

اولین وبینار آموزش فنی این مجموعه، در خردادماه امسال با موضوع «تعریف کلید هایما» برای کارشناسان فنی نمایندگی‌های منتخب برگزار شد.
بنابراین گزارش این آموزش به صورت مجازی و از طریق بسترهای آنلاین با بهره‌گیری از اساتید مجرب حوزه آموزش فنی ایساکو، فیلم‌های آموزشی و مستندات لازم برگزار می‌شود و امکان گفتگوی کارآموز و استاد در این زیرساخت به تفهیم و تعمیق مطالب کمک می‌کند.
به گزارش نقش نیوز، این شرکت همه ساله متناسب با نیازسنجی از شبکه خدمات پس از فروش خود، دوره‌های آموزشی کاملی در حوزه‌های پایه، تخصصی و اصلی برای کارشناسان فنی نمایندگی‌ها در سراسر کشور برگزار می‌کند و در سال 98 نیز طبق برنامه‌ای مدون،  حدود 300هزار نفر ساعت آموزش فنی برای کارآموزان خود برگزار کرد.
این شرکت همچنین علاوه بر برگزاری وبینار و آموزش آنلاین در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا، دوره‌های حضوری خود را برای کارکنان فنی نمایندگی‌ها که محل اقامت آن‌ها در شهر تهران و حومه بوده و نیاز به اقامت و تردد بین استانی ندارد، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با ظرفیت 50درصدی برگزار می‌کند.
گفتنی است در دوره‌های حضوری طی دو نوبت صبح و ظهر از کارآموزان تب‌سنجی به عمل آمده و فاصله استاندارد  افراد برای حضور در کلاس‌ها لحاظ می‌شود.
در پایان لازم به ذکر است هدف از برگزاری این دوره‌ها ارتقاء سطح دانش و مهارت پرسنل فنی نمایندگی‌های مجاز در عیب‌یابی و تعمیرات خودرو و در نهایت افزایش میزان رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا