آخرین اخباراقتصادی

نحوه تبدیل ووچر به ریال

انواع مختلف و متفاوت ارز های دیجیتال به دلیل این ‌که به ‌عنوان پول رایج جهانی شناخته می‌شوند طرف‌داران زیادی در سراسر جهان دارند.  پرفکت مانی یکی از ارز های دیجیتال پرطرف‌داری می‌باشد که در سراسر جهان به ‌عنوان یک ارز دیجیتال رایج شناخته می‌شود. با استفاده از انواع متفاوت ارز های دیجیتال مانند پرفکت مانی، شما می‌توانید اقدامات گوناگونی را برای سرمایه‌ گذاری و خرید و فروش انجام دهید.

 

ما در ادامه این محتوا قصد داریم برای شما در رابطه با تبدیل پرفکت مانی به ریال صحبت کنیم و به شما بگوییم که چگونه می‌توانید این اقدام را انجام دهید و چه مراحلی را باید طی کنید تا بتوانید در نهایت سرمایه خود را به ریال تحویل بگیرید. با استفاده از خدمات پرفکت مانی شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن انواع مختلف تراکنش ‌های مالی را انجام دهید و به خرید و فروش بپردازید. به دلیل این‌ که پرفکت مانی در سراسر جهان شناخته ‌شده می‌باشد، شما می‌توانید بدون تحت تاثیر قرار گرفتن تحریم ‌ها، خرید و فروش ‌های جهانی را انجام دهید.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی جزو آن دسته از ارز های دیجیتالی می‌باشد که در ایران نیز به ‌راحتی پشتیبانی می‌شود. در پرفکت مانی شما می‌توانید انواع مختلف ارزهای رایج جهانی مانند دلار، پوند، یورو و حتی ریال را استخراج کنید و از آن‌ ها بهره ببرید.

 

 

تبدیل پرفکت مانی به ریال چگونه است؟

پیشتر برای شما گفتیم که به پرفکت مانی یکی از ارز های دیجیتالی می‌باشد که در ایران نیز پشتیبانی می‌شود. همچنین برای شما بیان کردیم که برای تبدیل پرفکت مانی به ریال هیچ کدام از تحریم ‌ها روی روند فعالیت شما تاثیرگذار نخواهند بود. به‌ همین دلیل شما می‌توانید به‌ راحتی سرمایه گذاری خودتان را به ریال تبدیل کنید و از آن بهره ببرید. به ‌طور کلی دو روش وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند به تبدیل پرفکت مانی به ریال بپردازید. بیایید با یکدیگر این دو روش را بررسی کنیم.

روش اول 

در روش اول تبدیل پرفکت مانی به ریال شما می‌توانید در همان سیستم اصلی و زمینه‌ای پرفکت مانی را به دلار و یورو و… تبدیل کنید. در ادامه می‌توانید در صرافی ‌ها و سایت‌ های ایرانی دلار و یورو و… را به ریال تبدیل کنید و از آن بهره ببرید.

روش دوم 

در روش دوم شما می‌توانید از خدمات شرکت ‌های واسطه استفاده کنید و به ‌صورت مستقیم با ایجاد حساب کاربری در این سایت ‌ها به تبدیل پرفکت مانی به ریال بپردازید. با استفاده از این روش شما می‌توانید سریع‌تر و راحت‌تر روند تبدیل پرفکت مانی به ریال را طی کنید و از سرمایه خود استفاده کنید.

به ‌هر حال این شما هستید که باید با توجه به سلیقه خودتان از روش مورد پسندتان استفاده کنید و از سرمایه خودتان بهره ببرید.

 

 

چه افرادی به استفاده از خدمات تبدیل پرفکت مانی به ریال نیاز دارند؟

به ‌طور کلی افرادی که در زمینه کسب‌ و کار و درآمدزایی با خارج از کشور ارتباط دارند ممکن است که در شرایطی نیاز داشته باشند تا از خدمات تبدیل پرفکت مانی به ریال بهره ببرند. بیایید با یکدیگر اقشاری که ممکن است به نقد کردن پرفکت مانی نیاز داشته باشند را بررسی کنیم.

  • افرادی که نیاز دارند تا پول را به خارج از کشور انتقال دهند یا به‌ صورت بین‌المللی فعالیت دارند
  • افرادی که به‌ صورت فریلنس با کارفرمایانی از خارج از کشور همکاری می‌کنند
  • افرادی که به هر دلیلی می‌خواهند سرمایه خودشان را از پرفکت مانی بیرون بکشند و آن را در زمینه دیگری مورد استفاده قرار دهند

 

  • افرادی که پرفکت مانی هدیه گرفته‌اند و می‌خواهند آن را به ریال تبدیل کنند و از آن استفاده کنند

فرقی نمی‌کند که شما در کدام گروه از این افراد قرار دارید. به ‌هر حال اگر نیاز دارید تا روند تبدیل پرفکت مانی به ریال را طی کنید، باید با روند این اقدام آشنا شوید. در پاراگراف بعدی ما به‌ طور کامل برای شما روند تبدیل را توضیح داده‌ایم.

 

 

روند تبدیل پرفکت مانی به ریال چگونه است؟

مرحله اول، افتتاح حساب در یک سایت صرافی واسط 

 

در قدم اول برای تبدیل پرفکت مانی به ریال شما باید در سایت‌ هایی که در داخل کشور فعالیت می‌کنند حساب باز کنید. بهتر است که به سراغ سایت صرافی ‌هایی بروید که در این زمینه فعالیت زیادی دارند و مورد اعتماد می‌باشند. این ‌موضوع باعث می‌شود تا شانس رخ دادن خطا در روند تبدیل پرفکت مانی به ریال تا حد بسیار زیادی پایین بیاد. بعد از این ‌که به این سایت ‌ها مراجعه کردید، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. این حساب کاربری به شما کمک می‌کند تا در ادامه نیز بتوانید سریع‌تر روند تبدیل پرفکت مانی به ریال را طی کنید.

مرحله دوم، گزینه پرفکت مانی را انتخاب کنید و عملیات مورد نظر را تایید کنید 

 

بعد از ایجاد حساب کاربری شما باید روی گزینه ‌های خرید فروش رمز ارز ها در سایت کلیک کنید و از میان گزینه‌ های موجود، پرفکت مانی را انتخاب کنید. در قدم بعدی مقدار پرفکت مانی را که می‌خواهید بفروشید انتخاب کنید و سفارش خودتان را ثبت کنید.

مرحله سوم، ارائه شماره حساب بانکی

بعد از این‌ که مقدار فروش پرفکت مانی را ثبت کردید، باید یک حساب  بانکی را وارد کنید. اگر حساب بانکی شما تایید شود دقیقاً بعد از ثبت سفارش، پرفکت مانی شما بفروش می‌رود و صرافی معادل مبلغ پرفکت مانی را به ریال به حساب بانکی شما واریز میکند. شما میتوانید در برخی صرافی ها شماره کارت بانکی را نیز وارد کنید اما در هر دو حالت، نام فرد دارنده حساب با مالک پرفکت مانی باید یکی باشد.

منبع: تالار ارز دیجیتال

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا