آخرین اخبارصنعت-معدن-تجارت

نایلون عریض و ویژگی های آن

 

نایلون عریض نایلونی با ابعاد بزرگ است که در بسیاری از صنایع مانند صنعت کشاورزی ، ساختمان سازی ، بسته بندی و… از آن استفاده می شود. نایلون عریض در انواع ابعاد و اندازه ها به تولید می رسد ومی توانید با توجه به نوع استفاده ، خرید نایلون عریض را انجام دهید. نایلون گلخانه ای یکی از انواع نایلون های عریض است که برای احداث گلخانه از ان استفاده می شود. برای کاهش هزینه های احداث گلخانه از نایلون عریض استفاده می شود. با توجه به امکان عبور نور از نایلون عریض ، این نایلون ها فضای مناسبی را برای رشد گیاهان بوجود می آورند. از نایلون کشاورزی برای پوشش دهی به بخش های مختلف زمین ها از نایلون عریض استفاده می شود.

فروش نایلون کشاورزی و انواع نایلون عریض از طریق مجموعۀ دریا پلاستیک انجام می گیرد. این مجموعه تنوع بالایی از نایلون ها را با مناسب ترین قیمت ارائه می کند.

نایلون عریض

ویژگی های نایلون عریض

مهم ترین ویژگی نایلون عریض ، عرض زیاد این نایلون است. نایلون عریض با عرض زیادی که دارد پوشش وسیع را ایجاد می کند. تولید نایلون عریض با استفاده از مواد اولیه ی پلی اتیلنی می باشد. طول عمر این نایلون ها در حدود 5 سال می باشد و این نایلون ها دارای مقاومت بالایی می باشند. از مزایا و ویژگی های نایلون کشاورزی ، نصب سریع و آسان آن است. نایلون عریض در انواع رنگ های مشکی و رنگی و بی رنگ در بازار موجود است. همچنین این نایلون در انواع ضخامت ها به تولید می رسد. یکی از ویژگی های نایلون عریض ، تعداد لایه های آن است به طوری که هر چه تعداد لایه های نایلون عریض بیشتر باشد ، مقاومت آن افزایش می یابد. بنابراین برای مصارفی که نیاز به نایلون عریض با مقاومت بالا است از نایلون عریض با تعداد لایه های بالاتر استفاده می شود.

کاربرد نایلون عریض

نایلون عریض در هر صنعتی دارای کاربردی است. این نایلون کاربرد گسترده ای در زمینه های مختلف از قبیل ساخت گلخانه، پرورش قارچ، کشت سیفی جات و غیره دارد. نایلون کشاورزی را می توان برای پوشش دهی به فضای پرورش گیاهان اختصاص داد. برای پرورش گیاهان از نایلون گلخانه ای شفاف استفاده می شود تا نور به خوبی از آن عبور نماید. در تولید نایلون کشاورزی از انواع افزودنی ها نیز استفاده می شود و همین افزودنی ها موجب تنوع نایلون عریض شده است بدین ترتیب در زمان خرید نایلون عریض باید به افزودنی های نایلون توجه داشته باشید. انواع افزودنی های نایلون عریض مانند مواد ضد اشعه ماورا بنفش، مواد جذب مادون قرمز، مواد ضد الکتریسته ساکن، مواد ضد مه و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. نایلون عریض در مقابل پارگی و خراش استحکام بالایی دارد و به راحتی پاره نمی شود. در صنعت ساختمان سازی استفاده ی زیادی را از نایلون عریض مشاهده می کنیم. نایلون عریض برای پوشش دهی به نمای ساختمان ها استفاده می شود. نایلون عریضی که برای صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد نایلون فونداسیون نام دارد. از مزایا و ویژگی های نایلون فونداسیون می توان به عرض زیاد، شفافیت بالا، پنج لایه بودن، قیمت مناسب، مقاوم در برابر آفتاب و رنگ بندی متنوع آن اشاره کرد. در دامپروری از نایلون عریض استفاده می شود. در دامپروری ، نایلون عریض برای بسته بندی علوفه بسیار پر کاربرد است. برای مصارف دیگر نیز می توان از نایلون عریض استفاده کرد اما عمده کاربرد نایلون عریض را پیمان کاران و کشاورزان و گلخانه دارن تشکیل می دهند.

نایلون عریض

خرید نایلون عریض با قیمت ارزان

نایلون عریض برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد و این نایلون‌ ها در عرض های مختلف تولید می شوند بنابراین برای خرید نایلون عریض با توجه به مصارفی که دارید از طریق دریا پلاستیک اقدام نمایید. این مجموعه انواع نایلون‌ های بسته ‌بندی و نایلون عریض را با بهترین کیفیت ارائه می ‌کند. دریا پلاستیک به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ نایلون کشاورزی توانسته مدل ‌های متنوعی از نایلون را با بهترین کیفیت به تولید برساند و آن را با مناسب ‌ترین قیمت به دست مصرف کنندگان برساند. برای خرید نایلون کشاورزی به صورت اینترنتی می ‌توانید از طریق سایت این مجموعه اقدام به خرید نایلون‌ های عریض در تعداد لایه‌ ها و ابعاد متنوع نمایید.

مجموعه ی دریا پلاستیک با تولید گسترده ی انواع نایلون های بسته بندی توانسته نایلون عریض را با کیفیت عالی به تولید برساند و این نایلون ها را با مناسب ترین قیمت به دست مصرف کنندگان برساند. در صورتی که قصد خرید نایلون کشاورزی را دارید قطعا مجموعه ی دریا پلاستیک یکی از مطمئن ترین مراکز فروش نایلون عریض در کشورمان است.

فروش نایلون کشاورزی به صورت اینترنتی

امروز فروش نایلون ‌ها به صورت اینترنتی و حضوری انجام می‌ گیرد و افراد زیادی خرید هایشان را به صورت آنلاین و آسان انجام می‌ دهند. خرید آنلاین نایلون کشاورزی این امکان را برای شما فراهم می‌ سازد تا در زمان کوتاه و در چند دقیقه خریدتان را انجام دهید. مرکز دریا پلاستیک یکی از مراکز فروش اینترنتی نایلون ‌ها در کشورمان است که فروش اینترنتی نایلون عریض را ارائه می ‌کند و شما از طریق سایت دریا پلاستیک می‌ توانید محصولات را مشاهده کرده و خریدتان را به راحتی انجام دهید. محصولات دریا پلاستیک بسیار متنوع بوده و شما می‌ توانید بسیار راحت انواع نایلون‌ های دلخواه را تهیه نمایید. نایلون عریض یکی از نایلون ‌های پرمصرف است که در کشاورزی ساختمان سازی و غیره از آن استفاده می‌ شود. استفاده از نایلون عریض برای پوشش دهی به فضای گلخانه یکی از رایج ‌ترین کاربرد های نایلون عریض است. شما با استفاده از نایلون عریض می ‌توانید محوطه را پوشش دهید و با کمترین هزینه و در سریع ‌ترین زمان فضایی مناسب برای رشد گیاهان فراهم کنید.

قیمت نایلون عریض

قیمت نایلون عریض در بازار بسیار متنوع است و فروشندگان مختلف قیمت‌ های مختلفی را برای فروش محصولاتشان در نظر می ‌گیرند. قیمت نایلون عریض در فروشگاه ها مختلف است و کیفیت یکی از اصلی ترین موارد در تعیین قمیت نایلون عریض است و هرچه کیفیت نایلون عریض بالاتر باشد ، قیمت نایلون عریض نیز افزایش می یابد. فروش نایلون عریض به صورت رولی انجام می گیرد و می تاونید این نایلون ها را در رول ها در عرض های مورد  نظر تهیه کنید. وزن نایلون کشاورزی مهم ترین عامل موثر در قیمت نایلون عریض است. ضخامتی که برای نایلون عریض در نظر گرفته می شود معمولا 20 ایل 40 میکرون می باشد و این نایلون ها در ضخامت های مختلف نیز به تولید می رسند. هر چه نایلون عریض کیفیت بالاتری داشته باشد ، شفاف تر است زیرا این نایلون ها در نوع درجه 2 نیز دارای کیفیت پایین تری بوده و قیمت ارزان تری دارد. همچنین حجم سفارش در قیمت نایلون عریض موثر می باشد  و خرید های عمده شامل قیمت ارزان تری است. از موارد دیگر موثر در قیمت نایلون عریض ، می توان به افزودنی ها ، تعداد لایه ، ضخامت و… اشاره کرد.

نایلون عریض

شرکت دریا پلاستیک از مجموعه های عرضه و پخش نایلون عریض است که  فروش نایلون عریض را به مجموعه ها نیز ارائه می کند. برای خرید نایلون کشاورزی و انواع نایلون عریض به سایت دریا پلاستیک مراجعه کنید و از این مجموعه ی قدیمی و معتبر خرید نایلون عریض را به صورت مطمئن انجام دهید.

https://daryapelastic.com/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا