آخرین اخباربانک-بیمه-بورس

موبایلت برترین موبایل بانک ایران شد

 

اپلیکیشن موبایلت با کسب 4.9 امتیاز در مارکت‌های ایرانی، توانست برترین اپلیکیشن بانکی ایران شود.

به گزارش نقش نیوز ، موبایل بانک سامان که با نام موبایلت هم‌اکنون در دسترس تمامی کاربران گوشی‌های هوشمند است، با ارائه طیف مختلفی از خدمات بانکی توانسته رتبه برترین اپلیکیشن بانکی کشور را از آن خود کند.
در حال حاضر تمامی خدمات بانکی از جمله، افتتاح انواع حساب، فعال سازی رمز دوم، دریافت رمز اول، دریافت کارت‌های بانکی به صورت غیرحضوری، فعال سازی موبایل بانک بدون حضور در شعب و فعال سازی پیامک‌های تراکنش جزو مهمترین خدماتی است که در اپلیکیشن موبایلت در دسترس کاربران است.
علاوه بر این، محیط کاربری جذاب و پایدار بودن ارائه خدمات یکی دیگر از نکاتی است که باعث شده موبایلت جایگاه برترین اپلیکیشن بانکی کشور را از آن خود کند.
لازم به ذکر است، همزمان با برگزاری جشنواره زمستانی وین‌کارت و پرداخت 40 میلیارد ریال جایزه نقدی، امکان افتتاح حساب وین‌کارت و همچنین دعوت از دوستان برای کسب امتیاز بیشتر نیز در اپلیکیشن موبایلت فراهم شده است.
اپلیکیشن موبایلت هم اکنون در مارکت‌های مختلف اندرویدی و iOS در دسترس است و همچنین امکان بهره‌برداری از نسخه غیرنصبی PWA بدون تغییر در محیط کاربری نیز برای تمامی دارندگان گوشی‌های هوشمند در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا