آخرین اخباراجتماعی

 مناسب‌سازی ۱۱۴ بوستان برای استفاده توان‌یابان تا پایان سال

 

🔹️معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از مناسب‌سازی ۱۱۴ بوستان در سطح مناطق ۲۲گانه شهر تهران برای استفاده توان‌یابان تا پایان سال خبر داد.

🔹️به گزارش نقش نیوز ، حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در گفت‌وگو با شهر درخصوص مناسب سازی سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران برای استفاده توان‌یابان از فضاهای سبز و تفریحی پایتخت، گفت: براساس طرح جامع، مناسب‌ سازی ۱۱۴ بوستان در سال ۱۴۰۲ در دستور کار قرار گرفته است.

🔹️نظری در توضیح بیشتر گفت: در سال ۹۵؛ ۲۲بوستان، در سال ۹۶؛ ۲۲بوستان، در سال ۹۷؛ ۲۲بوستان، در سال۹۸ ؛ ۳۹بوستان، در سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰؛ ۲۲بوستان، در سال ۱۴۰۱؛ ۵۸بوستان و مجموعا ۱۸۵ بوستان تا کنون مناسب سازی شده اند.

🔹️معاون شهردار تهران با بیان اینکه امسال باید ۱۱۴ بوستان مناسب سازی شود، اظهار کرد: تلاش مان بر این است تا پایان سال موارد باقی مانده انجام شود.

🔹️نظری با اشاره به روند مطلوب اجرای پروژه مناسب سازی بوستان های شهری پایتخت، اظهار کرد: تجهیز بوستان ها به امکاناتی همچون ست ورزشی ویژه معلولان، ایجاد رمپ، محوطه سازی، مناسب سازی آبخوری ها، سرویس بهداشتی و نیمکت های متناسب با نیاز توان‌یابان از جمله ویژگی های اجرای این طرح است.

🔹️معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: مناسب سازی این تعداد بوستان در راستای تاکیدات ویژه شهردار تهران برای فراهم کردن بستر و زمینه مناسب استفاده توان‌یابان از فضاهای سبز و تفریحی پایتخت است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا