آخرین اخباراستان هاخراسان جنوبی

«ملانوری» در چند قدمی استانداری خراسان جنوبی

رضا بهنام – خراسان جنوبی – نماینده مردم نهبندان و سربیشه درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلسه در وزارت کشور غیررسمی بود و فقط شرایط کلی استان را برای مجموعه وزارت کشور معرفی کردیم، گفت: در این دیدار بر لزوم پیگیری اقدامات اولویت دار استان، استمرار فعالیت های عمرانی و اقدامات زیرساختی تاکید شد.
«نخعی» افزود: از آن جایی که زمان زیادی تاپایان دولت دوازدهم باقی نمانده است خواستار شدیم فردی سکانداری خراسان جنوبی را برعهده بگیرد که تجربه کار در بخش های اجرایی از قبیل فرمانداری و استانداری راداشته باشد.
به گفته وی این دیدار بیشتر جنبه هماهنگی و معرفی اولویت های استان راداشت.
اما رئیس مجمع نمایندگان استان از معرفی استاندار در جلسه امروز هیئت دولت خبر داد و گفت: طبق آخرین صحبت هایی که با وزارت کشور داشتیم، قرار شد امروز هیئت دولت استاندار خراسان جنوبی را معرفی کند. به گفته «خسروی» طبق آخرین خبرهای اعلامی قرار است «ملانوری» به عنوان استاندار معرفی شود.

نوشته های مشابه

حمید ملانوری متولد ۱۳۵۱ در روستای حسین‌آباد بخش انار استان کرمان است. وی در سال ۱۳۶۵ زمانی که تنها ۱۵ سال سن داشت، به مدت سه ماه در جبهه حاضر شد.  وی دارای مدرک کارشناسی الهیات و کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری است.

عضو هسته گزینش استان کرمان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافت از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۸، بخشدار انار از تیر سال ۱۳۸۱ تا اردیبهشت سال ۱۳۸۵، مسئول روابط عمومی فرمانداری رفسنجان، شهردار بهرمان از سال ۱۳۸۶ تا سال ۱۳۹۳، معاون استاندار و فرماندار ویژه رفسنجان از سال ۱۳۹۳ تا مهر ۹۶، مدیرکل سیاسی و تقسیمات کشوری استانداری کرمان و معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمان و معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان و مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور را در کارنامه وی دیده می‌شود.

وی در بخش‌های مختلفی کار کرده است و به جناج و روند خاص سیاسی وابسته نیست و بیشتر به‌عنوان چهره‌ای سیاسی و فرهنگی شناخته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا