آخرین اخبارصنعت-معدن-تجارت

معرفی دو برند با کیفیت برای خرید پمپ آب و کفکش

از آنجایی که آب برای ما انسان‌ها از اهمیت فوق العاده و حیاتی برخوردار است در طول زمان دستگاه‌های مختلفی را اختراع کرده‌ایم تا با استفاده از آن‌ها بتوانیم راحت‌تر و سریع‌تر به آب دسترسی داشته باشیم و از آن برای مصارف خانگی، صنعتی، کشاورزی و… بهره بگیریم. کفکش و پمپ آب، دو نمونه پر کاربرد از این دستگاه‌ها هستند که در این مقاله می‌خواهیم برندهای محبوب برای خرید آنها را به شما معرفی کنیم.

پمپ لئو که به بهترین پمپ چینی شهرت پیدا کرده و تنوع محصولات و کیفیت بالای دستگاه‌های آن سبب شده تا پرفروش‌ترین پمپ بازار شناخته شوند.

کفکش توان تک که یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ایرانی تولید کفکش و لجن کش بوده و با کیفیت محصولاتش ثابت کرده که بهترین نوع کفکش در ایران است.

در ادامه با هم به بررسی بیشتر این برندها و محصولاتشان خواهیم پرداخت.

خرید پمپ لئو = خرید بهترین پمپ چینی

لئو یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده پمپ و ابزارآلات کشاورزی در چین است که در سال 2001 تأسیس شده است. پمپ لئو از بروزترین و مدرن‌ترین فناوری‌ها برای ساخت تجهیزات خود استفاده می‌کند تا مصرف کننده و کاربرش بتواند به راحتی به فعالیتی که مد نظرش است دست یابد.

پمپ لئو در انواع مختلف و برای کاربردهای مختلف تولید شده و در بازار موجود است. شما می‌توانید انواع مختلف پمپ لئو را برای استفاده در صنعت، مصارف خانگی، کشاورزی و… متناسب با نیاز خود خریداری کرده و به راحتی مورد استفاده قرار دهید. محصولات لئو به گونه‌ای ساخته شده‌اند که کاربری و نصب آسانی داشته باشند تا راحت‌تر و سریع‌تر بتوان از این پمپ‌ها در محل مورد نیاز استفاده کرد.

خرید پمپ لئو، بهترین پمپ چینی

انواع پمپ لئو

شرکت لئو تنوع بسیار بالایی در محصولات خود داشته و این تنوع سبب شده است تا پمپ‌های لئو در زمینه‌های مختلف، مفید واقع شوند.

۵ نوع پمپ آب لئو در بازار عرضه می‌شود که این پمپ‌ها شامل موارد زیر هستند:

  1. پمپ کفکش
  2. پمپ طبقاتی
  3. پمپ شناور
  4. پمپ لجن کش
  5. پمپ سیرکولاتور

نکات مهم برای خرید پمپ لئو

نوع پمپ: اگر قصد دارید پمپ را در محیط‌های خشک و خارج از آب نصب کنید، باید از پمپ‌های سطحی استفاده کنید و اگر قصد دارید پمپ را در محیط‌های مرطوب و داخل آب نصب کنید، باید از پمپ‌های غوطه ور استفاده کنید.

جنس بدنه: اگر آب شور، خورنده یا حاوی مواد جامد باشد، باید از پمپ‌های با جنس بدنه استنلس استیل یا چدن خاکستری استفاده کنید و اگر آب شیرین و تمیز باشد، باید از پمپ‌های با جنس بدنه چدن یا پلاستیک استفاده کنید.

قابلیت خود مکش: اگر فاصله پمپ تا سطح آب بیش از 7 متر باشد، باید از پمپ‌های با قابلیت خود مکش استفاده کنید و اگر فاصله پمپ تا سطح آب کمتر از 7 متر باشد، باید از پمپ‌های بدون قابلیت خود مکش استفاده کنید.

کفکش توان تک

کفکش یک نوع پمپ آب است که برای تخلیه آب از استخر، چاه، جوی آب و هر جایی که آب کم عمق وجود دارد استفاده می‌شود. کفکش‌ها به عنوان یکی از انواع پمپ‌های مستغرق، داخل آب قرار می‌گیرند و باید در داخل آب روشن شوند. کفکش‌ها با توان‌های مختلف و با قطر خروجی‌های متفاوت ساخته می‌شوند.

کفکش توان تک یکی از بهترین برندهای کفکش در بازار است که با دارا بودن پروانه ضد زنگ و پلمپ، از نفوذ آب به داخل الکتروموتور جلوگیری می‌کند. این کفکش‌ها به حدی ضد آب هستند که می‌توانند در عمق 30 متری نیز کارایی داشته باشند. کفکش توان تک در دستگاه‌های آبیاری بارانی، در فواره‌های بزرگ و کوچک، استخرها، چاه‌ها، جوی آب و مکان‌هایی که به سرعت آب باید خالی شود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید کفکش توان تک

انواع پمپ کفکش توان تک

به طور کلی می‌توان پمپ کفکش لجنکش توان تک را به 7 سری تقسیم بندی کرد:

  • پمپ کفکش صنعتی TMK
  • پمپ کفکش صنعتی TPD
  • پمپ کفکش صنعتی و خانگی TPT6
  • پمپ کفکش فاضلابی TPC
  • پمپ کفکش خانگی TMR4
  • پمپ کفکش خانگی TMR6
  • پمپ کفکش فاضلابی صنعتی TPB

نکات مهم برای خرید کفکش توان تک

تعداد فاز: اگر برق شهری سه فاز باشد، باید کفکش سه فاز خریداری کنید و اگر برق شهری تک فاز باشد، باید کفکش تک فاز خریداری کنید.

قطر خروجی: اگر قصد دارید آب را با لوله‌های باریک و طولانی منتقل کنید، باید قطر خروجی کمتر را انتخاب کنید و اگر قصد دارید آب را با لوله‌های کوتاه و عریض منتقل کنید، باید قطر خروجی بیشتر را انتخاب کنید.

توان: اگر حجم آب زیاد و ارتفاع آن کم باشد، باید توان کمتر را انتخاب کنید و اگر حجم آب کم و ارتفاع آن زیاد باشد، باید توان بیشتر را انتخاب کنید.

خرید الکتروموتور الکتروژن

از کجا پمپ، کفکش و سایر تجهیزات صنعتی را تهیه کنیم؟

شاید یکی از مهترین و دشوارترین قسمت‌های خرید، انتخاب فروشگاه باشد. با وجود صدها فروشگاه حضوری و آنلاین فروش تجهیزات صنعتی اما تنها تعدادی توانسته‌اند محصولاتی از بهترین برندها را ارائه دهند. فروشگاه تخصصی مهنام پمپ یکی از بهترین مراجع برای خرید پمپ آب لئو، الکتروموتور الکتروژن، کفکش لجنکش توان تک، منبع تحت فشار واتس و دیگر برندهای مطرح در زمینه این تجهیزات و ابزارآلات است.

چرا که این فروشگاه کلکسیونی از بهترین برندها و با کیفیت‌ترین محصولات آنها را پیش روی شما قرار می‌دهد. با مراجعه به فروشگاه مهنام پمپ به نشانی mahnampump.com از هر کجای کشور به یک مرجع بزرگ تجهیزات صنعتی متصل می‌شوید و محصول مورد نیازتان را پیدا خواهید کرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا