آخرین اخبارمناطق آزاد-گردشگری

معرفی انواع هتل آپارتمان های جزیره قشم

 

در کشور ایران، مناطق گردشگری بسیاری وجود دارد اما یکی از بهترین و معروف ترین نواحی توریستی در این کشور، جزیره قشم می باشد. سالانه ایرانیان و غیر ایرانی‌های بسیاری، جزیره قشم را برای سپری کردنِ دوران تعطیلات خود، انتخاب می کنند.

یکی از با اهمیت ترین مسائلی که توریست‌های جزیره قشم باید قبل از مسافرت به این جزیره، مد نظر قرار دهند، پیدا کردنِ مکانی مناسب برای اقامت است. به همین دلیل، در این مقاله قصد داریم تا برترین و مناسب ترین هتل آپارتمان های جزیره قشم را به شما معرفی کنیم و ویژگی‌های هر کدام از این هتل آپارتمان‌ها را نیز بیان نماییم. اگر شما هم علاقه دارید تا اطلاعاتی جامع را در مورد هتل‌های فوق به دست آورید، تا پایان با ما همراه باشید.

هتل آپارتمان آدینه جزیره قشم به ساحل خلیج فارس و قلعه پرتغالی‌ها نسبتاً نزدیک است.

جزیره قشم کجاست؟

جزیره قشم، بزرگ ترین جزیره در خلیج فارس و کشور ایران می باشد. این جزیره پهناور، بخشی از استان هرمزگان است. در اطراف جزیره قشم، جزایری مانندِ لارک، تنب بزرگ، تنب کوچک، هنگام و ابوموسی، قرار دارند.

معرفی هتل آپارتمان های جزیره قشم

شما باید قبل از مسافرت به جزیره قشم، محل اقامت مورد نظر خود را انتخاب و رزرو نمایید. به همین دلیل، در این بخش از مقاله قصد داریم تا بهترین هتل آپارتمان‌های جزیره قشم را مورد بررسی قرار دهیم.

بهترین هتل آپارتمان‌های جزیره قشم، عبارتند از؛

1. هتل آپارتمان شادناز جزیره قشم

در مبحثِ معرفی انواع هتل آپارتمان‌های جزیره قشم، اولین موردی که به توضیح آن خواهیم پرداخت، هتل شادناز قشم می باشد. این هتل دو ستاره در سال 86 تاسیس و در سال 95 تعمیر و بازسازی شده است.

نکته ای دیگر اینکه، هتل شادناز قشم دقیقا در مقابلِ پاساژ فردوسی و در نزدیکی بازار بزرگ قشم قرار دارد. به همین دلیل، شما می توانید در مدت زمانی کوتاه، از هتل شادناز به مراکز خرید فوق برسید.

آدرس هتل شادناز قشم: بلوار ولیعصر، خیابان فلسطین

2. هتل آپارتمان آدینه جزیره قشم 

هتل آپارتمان دو ستاره آدینه قشم در سال 96 و در 5 طبقه، ساخته شده است. در این هتل شما به امکاناتِ رفاهی مختلفی مانندِ رستوران مدرن، اینترنت رایگان، کافی شاپ، سالن پرورش اندام و… دسترسی دارید.

نکته ای دیگر اینکه، هتل آپارتمان آدینه جزیره قشم، به ساحل زیبای خلیج فارس، بازار قدیم قشم، ساحل لاک پشت‌ها و قلعه پرتغالی‌ها نسبتاً نزدیک است. به همین دلیل، شما می توانید در مدت زمانی کوتاه از هتل آدینه به مکان‌های فوق برسید.

آدرس هتل آپارتمان آدینه جزیره قشم: بلوار سپیدار، روبروی خیابان دولت

3. هتل آپارتمان کاوان قشم

یکی دیگر از مواردی که در مبحثِ معرفی هتل آپارتمان‌های جزیره قشم، به توضیح آن خواهیم پرداخت، هتل کاوان قشم نام دارد. ساختمان این هتل دارای 5 طبقه می باشد و در سال 85 ساخته شده است. در هتل کاوان، شما به امکانات رفاهی متنوعی دسترسی دارید. برخی از این امکانات عبارتند از؛ صبحانه رایگان، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، لاندری، آرایشگاه، تاکسی 24 ساعته و…

همچنین، این هتل به برخی از جاذبه‌های گردشگری جزیره قشم نیز نزدیک است. این جاذبه‌های گردشگری عبارتند از؛ قلعه پرتغالی‌ها، دره ستارگان و غار خربس.

آدرس هتل کاوان جزیره قشم: ابتدای بلوار ولیعصر، نبش خیابان میلاد

هتل آپارتمان کاوان جزیره قشم در 5 طبقه و 11 واحد، ساخته شده است.

4. هتل آپارتمان آنا جزیره قشم

هتل آپارتمان آنا، یکی از هتل‌های دو ستاره معروف جزیره قشم می باشد. این هتل در پنج طبقه و 24 واحد ساخته شده است. در هتل آپارتمان آنا، شما به امکانات رفاهی متنوعی از قبیلِ پارکینگ رایگان، رستوران، کافی شاپ، صندوق امانات، اینترنت وای فای، صبحانه رایگان و… دسترسی دارید.

همچنین، هتل آپارتمان آنا جزیره قشم به برخی از مراکز توریستی از قبیلِ ساحل صخره ای خرچنگ، قلعه پرتغالی‌ها، بازار قدیم قشم، اسکله دوحه و ساحل لاک پشت‌ها، نسبتاً نزدیک است.

آدرس هتل آپارتمان آنا جزیره قشم: میدان ولایت، خیابان غفاری، جنب بانک پارسیان

5. هتل آپارتمان وانیا جزیره قشم

پنجمین موردی که در مبحثِ معرفی هتل آپارتمان‌های جزیره قشم، به توضیح آن خواهیم پرداخت، هتل وانیا می باشد. این هتل در ابتدای دهه 90 و در 4 طبقه ساخته شده است. در هتل وانیا شما به امکاناتی از قبیلِ سیستم تهویه مطبوع، حمام و سرویس بهداشتی مدرن، پارکینگ، اینترنت وای فای، صبحانه رایگان، تاکسی درون شهری، لاندری و…، دسترسی دارید.

آدرس هتل وانیا جزیره قشم: بلوار امام قلی خان، خیابان پیام، جنب کافه گودو

6. هتل آپارتمان پلاس جزیره قشم

یکی دیگر از هتل آپارتمان‌های جزیره قشم، هتل پلاس نام دارد. این هتل دو ستاره در سال 90 ساخته شده است و دارای 5 طبقه می باشد. در هتل پلاس، امکانات رفاهی متنوعی به مسافران ارائه می شود. برخی از این امکانات عبارتند از؛ لاندری، روم سرویس، حمام مدرن، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ، تاکسی درون شهری 24 ساعته، صبحانه رایگان، رستوران با غذاهای ایرانی و خارجی، کافی شاپ و صندوق امانات.

نکته ای دیگر اینکه، هتل آپارتمان پلاس جزیره قشم، به مکان‌هایی از قبیلِ پارک زیتون، قلعه پرتغالی‌ها، آکواریوم و بازار قدیم قشم، نزدیک می باشد.

آدرس هتل آپارتمان پلاس جزیره قشم: میدان امام خمینی، ابتدای خیابان باهنر

رزرو هتل‌های قشم با قیمت مناسب 

طی سال‌های اخیر، وب سایت‌های ایرانی متنوعی جهترزرو هتل در جزیره قشم، تاسیس شده است. برخی از این سایت‌ها هزینه‌های گزافی را برای رزرو از شما دریافت می کنند و قابل اعتماد نیستند. در این بین، یکی از بهترین سایت‌های رزرو هتل‌های قشم با قیمت مناسب، بوکینگ نام دارد. در سایت بوکینگ شما می توانید هزینه رزرو تمامی هتل‌های قشم را مشاهده کنید و با توجه به شرایط مالی خود، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

هتل آپارتمان وانیا جزیره قشم در بلوار امام قلی خان قرار دارد.

سخن پایانی

در این مقاله، بهترین هتل آپارتمان‌های جزیره قشم را مورد بررسی قرار دادیم. اگر شما قصد اقامت در یکی از هتل آپارتمان‌های قشم را دارید، بهتر است تا ابتدا امکانات هر کدام از این هتل‌ها را بررسی کنید و سپس، تصمیم بگیرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا