آخرین اخباربانک-بیمه-بورس

معاون مدیرعامل در برنامه ریزی و توسعه سازمانی مطرح کرد:پیاده سازی سامانه مدیریت استراتژیک در بانک کارآفرین

معاون مدیرعامل در برنامه ریزی و توسعه سازمانی در گردهمایی مدیران و روسای شعب بانک کارآفرین رویکرد جدید بانک، در برنامه ریزی عملیاتی شعب و واحدهای ستادی و مدل ارزیابی عملکرد جدید را تشریح کرد.

 به گزارش پایگاه خبری نقش نیوز ؛ اصغر طاهرپوراصل معاون مدیرعامل در برنامه­ ریزی و توسعه سازمانی در این گردهمایی گفت: در سال گذشته براساس اهداف استراتژیک و عوامل کسب­ و کار بانک کارآفرین ، برخی برنامه ­های زیر ساختی در دستور کار قرار گرفت که اجرای مؤثر آنها نقش مهم در دستیابی بانک به استراتژی­های مصوب دارد.

وی ادامه داد: در اجرای این امر مهم، برنامه ­ریزی در سطوح شعب و واحدهای ستادی در بانک مورد تحول و بازبینی قرار گرفت، به نحوی که تمامی واحدهای بانک ضمن آگاهی به نقش خود در تحقق اهداف استراتژیک، براساس معیارهای اساسی تحقق برنامه ­ریزی و سنجه ­های عملکردی مورد ارزیابی قرار می­ گیرند. طبعا شاخص‌های ارزیابی با تغییراتی که در اصلاح معماری سازمانی در حال انجام است به طور مداوم مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

معاون مدیرعامل در برنامه ­ریزی و توسعه سازمانی تصریح کرد: علاوه بر این، همه‌ی واحدها به عنوان عضوی از خانواده کارآفرین از دستیابی بانک و شعب به اهداف تعیین شده متأثر می­شوند. در این راستا، سامانه مدیریت استراتژیک با تمرکز بر مدل ارزیابی تحقق برنامه استراتژیک بانک و ارزیابی عملکرد واحدهای ستادی در حال پیاده­سازی است.

طاهرپور در ادامه اظهار داشت: برنامه ­ریزی عملیاتی شعب در سال 1402 با شعار«هر شعبه یک بانک» تدوین و به شبکه شعب ابلاغ شد که با همکاری مدیریت امور فناوری اطلاعات ، تغییرات ایجاد شده در برنامه عملیاتی شعب در قالب کارنامه‌های در سامانه داخلی BI در اختیار روسای شعب قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: به منظور تحقق برنامه شعب در سال جاری برای معاونت­ها تکالیفی تعیین و به آنها ابلاغ شده است.

معاون مدیرعامل در برنامه ­ریزی و توسعه سازمانی همچنین به پروژه ارزش­گذاری مشتریان مبتنی بر هزینه و فایده اشاره کرد و گفت: با استفاده از خروجی­ های مدل ارزش­گذاری مشتریان می­توان در خصوص میزان ارزش مشتری برای بانک (که براساس درآمدها و هزینه ­ها ایجاد شده توسط مشتری برای بانک محاسبه می­شود) تصمیم­ گیری کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا