خراسان جنوبی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی معارفه شد

نقش نیوز- رضا بهنام-خراسان جنوبی:با اهدای حکم وزیر کشور توسط استاندار خراسان جنوبی ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری معارفه شد.
قناعت در جلسه معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و گرامیداشت یاد مادران شهدا خاطرنشان کرد: تلاش این بزرگواران بود که سبب شد نهال جمهوری اسلامی ایران به درخت تنومندی تبدیل شود.
وی با تشکر از خوش خبر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی سابق استانداری، تصریح نمود: زحمات ایشان در زمان تصدی معاونت سیاسی استانداری، شرایط خوبی را در مجموعه معاونت، شورای تأمین و فضای سیاسی استان رقم زد که جای تقدیر دارد.
استاندار، طالبی را نیروی ارزشی، ولایی و مخلص خواند و اظهار داشت: با حضور ایشان شاهد روند بهتر و خوبتری از گذشته در مجموعه خواهیم بود. قناعت با اشاره به توانمندی های معاون جدید حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، حکم وی را اعطا نمود.


در متن حکم انتصاب طالبی با امضای وزیر کشور آمده:” به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم، به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی منصوب می‌شوید. انتظار دارد ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشکری استان و بهره‌گیری از استعداد و توانمندی نیروهای متعهد، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت مردمی و وزارت متبوع و نیز خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید”.
در ادامه این متن آمده؛”امید است با اتکال به خداوند سبحان و توجه به موازین شرع مقدس اسلام و پیروی از رهنمودهای ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و با بهره‌گیری از آموزه‌های گرانسنگ انقلاب اسلامی و مدیریت جهادی، وظایف محوله را به نحو شایسته انجام و در همه امور رعایت امانت و تقوا را بنمایید”.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا