آخرین اخبارسیاسی

معاریو: ایرانی‌ها قبل از شلیک موشک‌هایشان پیروز شدند

روزنامه معاریو از تلاش برخی رسانه‌ها برای کاستن اهمیت و شدت و خطر عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی ابراز ناخرسندی کرد.

به گزارش نقش نیوز به نقل از ایسنا، لیراز مرگلیت، روان‌شناس اجتماعی و پژوهشگر رفتار در عصر دیجیتال در مقاله‌ای برای روزنامه معاریو نوشت: پیروزی ایران مدت‌ها قبل از این حمله اتفاق افتاد. پیروزی ایران در این بود که مردم و رسانه‌های اسرائیل دیوانه‌وار منتظر پاسخ ایران بودند. پیروزی ایران در پیش‌بینی‌های بی‌پایان و تحلیل‌های گسترده اسرائیلی‌ها از پاسخ ایران بود.

وی گفت: من تعجب می‌کنم که ژنرال سابق نیروی هوایی می‌گوید ایران شکست خورد و باید دفعه بعدی برای پیروزی بیشتر بیندیشد. نتیجه صحبت درباره این اتفاق این است که ایران می‌خواست یک پیام واضح ارسال کند و آن اینکه موضوع تمام شده است. تمام این عملیات از قبل مشخص بود و نتیجه نهایی آن نیز واضح بود. تحلیل ژنرال سابق اشتباه بود تا حدی که مجبور شدم چشمانم را ببندم و از خودم بپرسم آیا این‌ها همان کسانی هستند که برای پیش‌بینی وضعیت به آن‌ها تکیه می‌کنیم.

وی تأکید کرد: ایران شکست نخورد. کسانی که آنجا هستند دیوانه نیستند. در تهران افرادی عاقل هستند که دقیقا می‌دانند چه می‌کنند. هر گام آن‌ها به خوبی برنامه ریزی شده بود. پاسخ ایران در اصل یک محتوای نمادین داشت. اما در نهایت ایران به دنبال گشودن یک جبهه با آمریکا یا اسرائیل نیست. ایران طبق قواعد عمل می‌کند اما با درایت کامل این کار را می‌کند و ما هیچ چاره‌ای جز درس گرفتن از کیاست و زیرکی آن‌ها نداریم.

پیش از این نیز رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند عملیات پرصلابت «وعده صادق» ایران، متمرکزترین و هماهنگ‌ترین حمله با مهمات دقیق و موشک‌های هدایت‌شونده در تاریخ امنیت جهانی بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شامگاه شنبه اعلام کرد در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا