آخرین اخبارعلمی و فناوری

مشخصات کلیدی Pixel Watch 2 افشا شد

Google Pixel Watch 2 به‌زودی به‌عنوان جانشین Google Pixel Watch که در اکتبر 2022 عرضه شد، عرضه می شود. اولین مدل پیکسل واچ دارای یک صفحه نمایش لمسی AMOLED 1.2 اینچی است که توسط 3D Corning Gorilla Glass 5 و Exynos 9110 SoC محافظت می‌ شود. . این ساعت همچنین ادعا می کند که شارژ باتری را تا 24 ساعت نگه می دارد. با این حال، انتظار می‌رود Pixel Watch 2 آینده دارای SoC و باتری بهبود یافته باشد.

گزارش 9to5Google می گوید که Pixel Watch 2 اخیراً در کنسول Google Play مشاهده شده است. فهرست برخی از جزئیات کلیدی پوشیدنی هوشمند، از جمله مشخصات پردازنده، نمایشگر و نرم افزار آن را نشان می دهد. این گزارش می‌ گوید که این ساعت احتمالاً از پردازنده Qualcomm SW5100 SoC استفاده می‌ کند.

بر اساس گزارش ها، تراشه Snapdragon W5 بر روی همان پردازنده 4 نانومتری سامسونگ تقریباً تمام تراشه های 2021 و 2022 گوشی های هوشمند ساخته شده است که منجر به افزایش کارایی قابل توجهی نسبت به تراشه قبلی می شود. این ساعت احتمالاً از حالت های کم مصرف مانند خواب عمیق و خواب زمستانی پشتیبانی می کند که عمر باتری پیکسل واچ 2 را افزایش می دهد.

 

 مشخصات کلیدی Pixel Watch 2 افشا شد
مشخصات کلیدی Pixel Watch 2 افشا شد

طبق این لیست، Pixel Watch 2 با سیستم عامل Wear OS 4 مبتنی بر Android 13 عرضه خواهد شد. این گزارش اضافه کرده است که این پوشیدنی از ویژگی جدید “پشتیبان گیری” Wear OS 4 نیز پشتیبانی می کند. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، گوگل این ساعت هوشمند را با صفحه نمایش 1.2 اینچی گرد OLED به بازار عرضه می کند و به جای نمایشگر BOE از پنل سامسونگ استفاده می کند. انتظار می رود وضوح تصویر 384×384 پیکسل و تراکم پیکسلی 320ppi داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا