خراسان جنوبی

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ ۴۳۰۰ برنامه طی دهه مبارک فجر در خراسان جنوبی اجرا می شود

 نقش نیوز – خراسان جنوبی – رضابهنام: حجت الاسلام ملایی با بیان اینکه چهار هزار و ۲۹۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و عمرانی طی دهه مبارک فجر توسط ۲۴ کمیته در خراسان جنوبی اجرا می شود، گفت: برگزاری این مراسم و راهپیمایی ۲۲ بهمن منوط به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا است.
حجت الاسلام«احمد ملایی» در دیدار مسئولان ارشد خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: ستاد دهه مبارک فجر خراسان جنوبی از آذرماه کار خود را آغاز کرد. مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه 24 کمیته در همه شهرستان ها تحت نظر این ستاد فعالیت دارند، افزود: حدود چهار هزار و 290 برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و عمرانی طی دهه مبارک فجر توسط این کمیته ها در خراسان جنوبی اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: گلباران و غبارروبی مزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب در بیش از 2 هزار و 700 مدرسه در استان و رژه موتوری و نورافشانی و تکبیر «الله اکبر» از جمله برنامه هایی است که همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می شود. حجت الاسلام ملایی به ویژه برنامه 22 بهمن ماه اشاره کرد و گفت: برگزاری این مراسم و راهپیمایی در روز ۲۲ بهمن منوط به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا است. مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: نشست های بصیرتی با اهل تسنن، اعزام مبلغان و اساتید، برگزاری جشن های مختلف در روستاها، اعزام گروه های جهادی از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده جهت اجرا طی دهه مبارک فجر در استان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا