خراسان جنوبی

مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در ۶۶۰ طرح عمرانی و زیربنایی خراسان جنوبی

نقش نیوز – خراسان جنوبی-رضابهنام: مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی با اشاره به مشارکت در ۶۶۰ طرح زیربنایی استان، گفت: تاکنون ۴۹۶ طرح عمرانی و زیربنایی با حجم سرمایه گذاری ۸۲ میلیارد تومان اجرایی شده است.
«سید مجتبی موسوی» در جلسه انعقاد تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: بنیاد برکت در در مبحث توانمندسازی اقتصادی، توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی تاکنون هفت هزار و ۹۷۵ طرح با حجم سرمایه گذاری یک هزار و ۳۳۰ میلیارد تومان انجام داده است که موجب اشتغال زایی ۳۲ هزار نفر در استان شده است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی با اشاره به اجرای ۱۲ طرح بنگاه محور با ظرفیت اشتغال ۱۱ هزار و ۲۸۰ نفر در استان ادامه داد: همچنین هشت هزار و ۶۳ طرح اجتماع محور با ظرفیت اشتغال ۲۱ هزار و ۹۴۰ نفر و ۲۱ طرح تسهیلات محور با ظرفیت اشتغال ۷۶۰ نفر در این استان اجرا شده است.

وی با اشاره به مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ۶۶۰ طرح زیربنایی استان، افزود: از این تعداد تاکنون ۴۹۶ طرح زیربنایی با حجم سرمایه گذاری ۸۲ میلیارد تومان اجرایی شده است و ۲۱۰ پروژه عمرانی تا پایان سال ۱۴۰۱ به اتمام خواهد رسید.

موسوی در ادامه بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مبحث توانمند سازی، توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی برای سال جاری ۲ هزار و ۶۰۰ طرح پیش بینی کرده است که تاکنون حدود سه هزار طرح اقتصادی اجتماع محور با حجم سرمایه گذاری ۳۵۱ میلیارد تومان انجام شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی گفت: همچنین در بحث سند توسعه شهرستان نهبندان و اجرای طرح پیشرفت و آبادانی این شهرستان ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری پیش بینی شده است که طی ۲ سال این اعتبار در نهبندان هزینه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا