آخرین اخبارخراسان جنوبی

مسئول کانون سلامت کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی:درمانگاه تخصصی امام رضا(ع) در شمال شهر بیرجند راه اندازی شد

نقش نیوز – خراسان جنوبی –  رضا بهنام :مجنوبی از راه اندازی درمانگاه تخصصی امام رضا(ع) در شمال شهر بیرجند برای خدمت رسانی به مردم خبر داد.
«حسن مجنونی»  در دیدار اعضای شورای دبیرخانه کانون خدمت رضوی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در کانون سلامت خدمت رضوی خراسان جنوبی جمع زیادی از پزشکان و پرستاران ثبت نام کردند و در عرصه درمانی به نیازمندان خدمت رسانی می کنند.

نوشته های مشابه

مسئول کانون سلامت کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی با اشاره به راه‌اندازی درمانگاه تخصصی امام رضا(ع) در منطقه شمال شهر بیرجند، گفت: امیدواریم این عرصه خدمت رسانی گسترش یابد و منطقه شمال شهر بیرجند بیشتر از خدمات درمانی بهره مند شوند. وی افزود: اکنون ۱۱۰ نفر پرسنل از پزشکان عمومی، متخصص، دندانپزشک، پرستاران و کادر اداری و خدماتی در درمانگاه امام رضا(ع) خدمت می کنند. مجنونی با اشاره به ایجاد امید در مردم در این منطقه محروم شهر، بیان کرد: از بنیاد برکت، دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد مستضعفان درخواست کمک کردیم و به ما قول مساعد دادند. مسئول کانون سلامت کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی یادآور شد: بنیاد مستضعفان با کمک ۵۰۰ میلیون تومان و دانشگاه علوم پزشکی با تهیه و نصب یک دستگاه سونوگرافی به ارزش ۲.۵ میلیارد تومان به این درمانگاه کمک کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا