استان هاخراسان جنوبیویژه

مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات سرمایه گذاران افتتاح شد

رضا بهنام- خراسان جنوبی- «مشیر الحق عابدی» با بیان مطلب فوق گفت: با توجه به ابلاغیه وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور،  تاکیدات معاون هماهنگی امور اقتصادی کشور و قائم مقام وزیر صمت در ستاد تسهیل و رفع مانع تولید کشور مقرر شد در استان ها با توجه به اهتمامی که دولت در راستای حل مشکلات سرمایه گذاران دارد؛ مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان راه اندازی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی افزود: در استان خراسان جنوبی در ابتدایی ترین روزهای این بخشنامه، با برگزاری جلسات منسجم با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان و مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی و همراهی  تمامی اعضای عضوی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سبب شد در کوتاه ترین زمان این مرکز شبانه روزی برای رفع مشکلات سرمایه گذاران افتتاح شود.

عابدی تصریح کرد: همکاران متولی این مرکز شبانه روزی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، در زمان مقتضی مکلف به حضور در مرکز هستند و همیشه وقت باید به صورت آنلاین و بر خط پاسخگوی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری در استان باشند.

وی با بیان اینکه دستگاه های پیشران حوزه اقتصادی همانند صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی باید نمایندگانی ثابت در مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی داشته باشند، گفت: این افراد از ساعت هشت صبح تا ۲۰ به صورت فیزیکی حضور خواهند داشت و از ساعت ۲۰ تا هشت روز بعد به صورت آنلاین و برخط باید پاسخگوی مشکلات باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: این مرکز از ساعت هشت شب تا صبح توسط مرکز دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دائمی اداره خواهد شد.

وی از رئیس سازمان صمت استان به دلیل اهتمام بر موضوعات تسهیل و رفع موانع تولید قدردانی کرد و گفت: از ابتدای سال 99 بیش از 80 جلسه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شده که منتهی به بیش از 400 مصوبه شده است که نشان از این است که در این حوزه اهتمام ویژه ای شده است.

عابدی بیان کرد: از ابتدای تشکیل کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید در استان خراسان جنوبی حدود چهار هزار مصوبه اجرایی و کاری برای حل مشکلات سرمایه گذاران داشته ایم؛ همچنین در سنوات گذشته رتبه کشوی هم به دست آورده ایم.

وی ادامه داد: دلیل این موفقیت ها  این است که همکاران صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و مدیرکل دفتر جذب و حمایت از استانداری خراسان جنوبی با هم تعاملی ویژه برای حل مشکلات سرمایه گذاران دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرد که با ایجاد مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی به مثابه اقدامات گذشته تاثیر گذار باشد.

عابدی، افتتاح مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات طرح های اقتصادی و واحدهای تولیدی  در کلان کشور و وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت را توجه دولت بر حل مشکلات سرمایه گذاران  در سال جهش تولید  عنوان کرد و گفت: با افتتاح این مرکز، قدمی در راستای حل مشکلات در کوتاه ترین زمان ممکن برداشته خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا