آخرین اخبارخراسان جنوبی

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی:۱۸ هزار خانوار خراسان جنوبی در سامانه امداد هوشمند ثبت نام کردند

 

نوشته های مشابه

نقش نیوز – خراسان جنوبی – رضابهنام: عرب با بیان اینکه ۱۸ هزار خانوار خراسان جنوبی در سامانه امداد هوشمند ثبت نام کردند، گفت: مددجویان تحت حمایت این نهاد باید در اسرع وقت نسبت به ثبت اطلاعات اشتراکات آب، برق و گاز منازل خود در سامانه امداد هوشمند و کارآمد اقدام کنند.

«محمد عرب» در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی (بندی تبصره ۸ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۰) تمامی خانوارهای مددجو از پرداخت هزینه های آب و برق و گاز به شرط رعایت اصول الگوی مصرف، معاف خواهند شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۴۲ هزار خانوار در سطح استان تحت حمایت کمیته امداد هستند، افزود: تاکنون اطلاعات ۱۸ هزار و ۶۲۷ خانوار به شرکت گاز، ۱۰ هزار و ۲۰۰ خانوار به شرکت برق و ۹ هزار و ۴۸۶ خانوار به شرکت آب ارسال شده است.

وی ادامه داد: همچنین بیش از ۱۸ هزار خانوار تحت حمایت در سامانه امداد هوشمند و کارآمد اطلاعات انشعابات خود را ثبت کرده اند.

عرب بیان کرد: مددجویان در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اشتراک انشعابات (آب، برق و گاز) محل سکونت خود از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و سامانه امداد هوشمند و کارآمد به آدرس soha.emdad.ir اقدام نمایند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی در پایان نام کاربری و رمز عبور جهت ثبت نام مددجویان در سامانه امداد هوشمند و کارآمد را کد ملی سرپرستان خانوار اعلام کرد و افزود: مددجویان می بایست شماره اشتراک شرکت گاز، شناسه قبض شرکت برق و کد اشتراک شرکت آب محل سکونت خود را در اسرع وقت در سامانه امداد هوشمند و کارآمد ثبت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا