آخرین اخبارخراسان جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: جشنواره مجازی «مشق انتظار» در خراسان جنوبی برگزار می شود

نقش نیوز – خراسان جنوبی – رضابهنام: واقعی گفت: جشنواره مجازی «مشق انتظار» ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان به مناسبت نیمه شعبان در خراسان جنوبی برگزار می شود. «محمد علی واقعی» در دیدار اعضای ستاد بنیاد مهدویت استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به رسالت خود که تربیت دانش آموز مهدی باور و مهدی یاور را برعهده داریم کارگروه های فرهنگی، همدلی، اجتماعی و تبلیغی شکل گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: فعالیت پایگاه مجازی انتظار مهدویت، تولید محتوا با موضوع مهدویت انتظار در شبکه شاد، فراخوان شعر و سرود برای نیمه شعبان، گفتمان دینی مجازی و برگزاری دوره ضمن خدمت برای فرهنگیان در دستور کار است. وی از برگزاری جشنواره مجازی مشق انتظار ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان به مناسبت نیمه شعبان در استان خبر داد و بیان کرد: تمام تلاش آموزش و پرورش را به این سمت برده ایم که چون قرار است دانش آموزان تمدن ساز نوین و آینده ساز انقلاب باشند با مهدویت ارتباط موضوعی را داشته باشند علی رغم اینکه حضور دانش آموزان در مدارس را نداریم برنامه های مجازی در شبکه شاد پیش بینی شده است.

حجت الاسلام«عبدالرزاق‌نژاد» عضو شورای شهر بیرجند هم در این جلسه با اشاره به برنامه های نیمه شعبان در مهدیه مرکز استان، گفت: هر سال جشن ویژه برگزار می کردیم که به دلیل شیوع کرونا امسال جشن به فضای بیرون منتقل خواهد شد و هم فضاسازی خیابان اطراف و برپایی ایستگاه صلواتی در دستور کار است. وی در پایان خاطر نشان کرد: صبح های جمعه در طی سال مراسم دعای ندبه در مهدیه بیرجند برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا